onsdag, juni 14, 2006

2006-06-14

Onsdag

Dagens namnsdagsbarn:
Håkan Hakon
Dagens ordspråk: Problemet är att om man inte riskerar någonting alls så riskerar man ännu mer.

+ 18 grader växlande molnighet

Idag måste jag sy klart brudklänningen så det passar ju bra med att vädret inte är högsommar.I går var det en sådan där slapp dag först var vi nere hos Elli och fikade sen åkte vi ner till Kungsbacka och fixade ett par ärenden.
Man går ju inte på så många knop när det är så fint väder. I går hade jag vak och inatt skall jag vaka igen nu känner jag mig lite seg men det är ju bara denna natten med.Scrappat har jag fått gjort det känns så skönt.Dessa två Layouter blev till under nätterna och 2 till är på gång.

Tindra.


Våran dotter.



Toni är på väg för att hämte Kelvin och Tindra det föll inte dessa små i smaken att gå till dagis idag. Elli är ledig och behöver städa och då ville dom komma till oss.

Lilla Amanda är så söt hon ringer till oss varje dag nu när hon kan själv.
Hon började ju sitt sommarlov igår. Hon och Julia skulle gå på ett dagskollo på Fredag dom skulle bada och grilla korv mm. skönt att dom får lite aktivitet när det inte är skola.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Fina LO´s du gjort, jag älskar speciellt din Tindra sida!
Kram

Anonym sa...

Dina layuoter är helt underbara båda två. Är sugen på era nya papper, och kanske ännu lite mer urban couture ;-). Får se om jag hinner komma eller om jag får "nät-beställa". Jag får väl tröstshoppa lite nu när jag inte kommer att kunna scrappa på ett par veckor, med handen i paket efter "finger-kapningen" som ska ske på måndag. Huuu! Det känns läskigt!

Ha det riktigt gott i sommarsolen!
Kram, kram!