måndag, juni 12, 2006

2006-06-12

Måndag

Dagens namnsdagsbarn: Eskil
Dagens ordspråk. Retar du upp dig på ting som är små är du väll inte större än så.

+ 17 grader SOL

BADKRUKAN HAR BADAT, BADKRUKAN HAR BADAT i havet idag. (Badkrukan= Bettan)

Efter att jag varit på mamografin så packade vi våran matsäck och åkte ut med båten till våran ö.
Där vi den lilla viken var det 20 grader i vattnet och i luften 23 grader så det var så skönt att svalka sig där. Det blåste ganska mycket där ute så det kom inte upp i mer än 23 grader men det är ju också varmt.
Nu skall vi försöka att gå ut varje dag som det är fint väder för man vet ju aldrig när det vänder igen.

Lilla Amanda har ringt själv idag hon var så mallig för hon har lärt sig telefonnummret utantill nu. Hon är så söt det lilla livet hon sa att farmor nu kan jag ringa dig precis när jag vill. Hon längtar till oss igen, det gör så ont i mig för jag vet inte riktigt vad jag skall svara jag har ju ingen aning om när vi kan träffas igen för det kommer ju ann på Linda när hon vill.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är imponerad, jag brukar våga mig i vattnet i typ september om det varit en bra sommar!
Vilket duktigt barnbarn du har, förstår att det är tungt att ha dem så långt borta...
Kram

Anonym sa...

Usch ja, det är jobbigt när man är liten att inte ha ALLA dem man älskar på samma ställe...och när man är vuxen också. Hoppas att ni kan få träffas snart!

Kram

Ps:Och jag är impad att du badat! Way to go girl!!

Anonym sa...

Bada vad är det? Jag är en riktig badkruka och det lär dröja innan jag badar.
Ha det gott.
Kram Eva-Lena