söndag, juni 18, 2006

2006-06-18

Söndag

Dagens namnsdagsbarn:
Björn Bjarne
Dagens ordspråk: Goda råd är kanske dyra, men härav följer inte att dyra råd är goda.

+ 18 grader Mulet

HALLÅ JA!!!!! Vart tog solen vägen? Vi sitter här och väntar vi vill ju gå ut med båten.
Vi var ute igår och faktiskt så badade jag igen.

I går kväll var Marina här och provade sin brudklänning. Oj vad fin hon blev.
Precis när hon började klä på sig så ringde kyrkklockorna det gör dom på helgen kl. 18:00 väldigt passande.Nu är det bara slutfinishen kvar på den så hon skall hämta den på midsommardagen. Bröllopet står den 8 Juli.

Vet ni hur dyrt det är att flyga inrikes??????????? Man tror inte att det är sant.
Jimmy skall flyga till Borlänge för det är rättegång igen ang. Julia och umgängesrätten. Om jag skall följa med så kostar det Håll i er, 6000:- ja det står sextusenkronor. För att flyga tur och retur Göteborg-Borlänge.

Skall vi ta tåget så tar resan 6 timmar upp sen är väll rättegången ett par timmar sen fanns det inga resor hem samma dag.Känner mig inte så sugen på att köra 120 mil tur och retur med bil.Han får väll fråga sin advokat hur hon skall komma upp och om han kan åka med henne det är bara det att jag vill vara med min son.

I kväll skall vi ner till våra bästa vänner och grilla det skall bli trevligt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jaa, scrappa dubbelt så fort hade ju inte varit helt fel när det gäller mig! :-) Jag får väl träna nu då...;-)
Snart åker vi, det känns örk-nervöst. Hoppas ni kom ut med båten.
Kram!!

Therese sa...

Du får gärna ta kort på klännigen när den är klar, vill gärna se:)
Ja visst är det dyrt med inrikes, det är inte klokt *arg*. Hade det varit billigare så hade jag kunnat hälsa på min bror i Östersund mycket oftare.
*Massor av kramar*

Anonym sa...

Ja du inrikesflyg är en historia för sig, jag flög T&R till London sist jag var där för 595:- inkl alla skatter.
Hoppas ni hittar en bra lösning.
Vad underbart med bröllopsklänningen, det är en särskild känsla att göra sista provningen...
Kram

Anonym sa...

Men hallo det är ju nästav vad det kostade för en utav oss att flyga sing-Gbg. Det är ju inte klokt. Hua hoppas det löser sig för jag förstår att du vill vara där.

Kramiz