torsdag, juni 22, 2006

2006-06-22

Torsdag

Dagens namnsdagsbarn: Paulina Paula
Dagens ordspråk: Ingen segrare tror på tillfälligheter.

+ 18 grader växlande molnighet


I dag får det bära av till Kållered i stället, hittade ingen Turtelsdräkt i Kelvin storlek i Kungsbacka. Allt för dom små.
På programet står det också att mormor skall följa med Kelvin till frisören i eftermiddag.
Försökte även hitta något att ha på mig själv på Midsommarafton men utan resultat.

Nu är bröllopsklänningen äntligen klar. Bilder kommer när Marina är här och provar slutresultatet.

Det är väll typiskt att det inte skall bli fint väder till helgen. Hoppas bara att det håller upp när det bli dans kring stången och att man får en massa fina foton att scrappa med.

3 kommentarer:

Therese sa...

Tack snälla för att jag och Annika fick komma och hälsa på i affären igår. Ikväll ska jag och Malin scrappa så då ska jag nog få använt mig av de nya papperna *glad*.
Håller tummarna för att du hittar en turtelsdräkt!!
*Kramar om*

Anonym sa...

Hoppas ni hittade en turteldräkt idag!
Ha en underbar midsommar!
Kram

Anonym sa...

Hoppas också att du kan göra en liten "turtle" glad på sin födelsedag. Ha en riktigt fin midsommar Bettan!! med alla dina nära och kära!

Stor kram!!