onsdag, juni 21, 2006

2006-06-21

Onsdag

Dagens namnsdagsbarn: Alf Alvar
Dagens ordspråk: Om man vägrar att se bakåt och inte vågar att se framåt, så måste man se upp.

+ 19 grader Mulet

Vi åkte faktiskt ut med båten igår fast det inte var soligt, det var så mysigt att bara vara på ön vi hade lite gott med oss att äta och läsa sen blev det även en liten middagslur.
Idag skall jag med Elli ner till Kungsbacka jag skall kolla på en födelsedagspresent till lilla Kelvin som fyller 4 år den 25:e. Han vill ha utklädningskläder "Turtels" så det måste jag ju fixa.

2 kommentarer:

Therese sa...

Hoppas ni hittade något fint i Kungsbacka till Kelvin.
Tänkt om två och en halv vecka fyller Filip 4 år, vart tar tiden vägen??
*Kramar om*

Lilo sa...

Turtles, är de fortfarande populära? Felix gillade dem när han var mindre också.
Genast ser jag framför mig en Turtleslayout, jag lider allvarligt av scrapsjukan!