tisdag, februari 27, 2007

2007-02-27

Tisdag.

Dagens namnsdagsbarn: Lage
Dagens ordspråk: Med lögner kan du kanske ta dig fram i livet - men du kan aldrig vända åter.

+ 1 grad Lite snö.

I går när jag hämtade posten så låg där tre kuvert till mig och i dessa fanns dom här underbara Grattiskorten.Dom är från mina underbara scrapvänner.Jag blev alldeles tårögd när jag läste era hälsningar.

Tack snälla underbara ni!

Kort från Cattis.



Kort från Evelina.




Kort från Therese (Tirre).



Dessa fina kort skall få en egen plats i mitt scraprum så att jag ser dom när jag sitter där.

I dag har jag lovat mina vovvar en tripp till skogen. Tyson börjar att bli lite rastlös så han behöver springa av sig.

Bland reklamen i går så fanns där ett häfte från JULA och i den hittade jag en sak som jag vill ha. Så efter skogen så tar jag en tur in till JULA och köper mig denna pryl.

POWEMAXX TRÄNINGSMASKIN.



Har läst att dessa ger jättebra resultat dom har även pratat om denna pryl på TRÄNINGSKOMPANIET och funderar på att ta in denna träningsmaskin.

SÅ NU SKALL FLÄSKET SKAKAS BORT.

Jag måste ju göra något under tiden som jag väntar på att Balder skall bli större, kan ju inte bara gå här och jäsa. Återkommer med resentioner om denna pryl.

Detta söta kort låg i brevlådan idag. Tack snälla söta Malin! (Molle)



Nu har jag monterat och provat min träningsmaskin, oj jag är helt slut. JÄTTEKUL!
Här skall tränas.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så lite så... du är väl värd mer än hundra såna kort egentlgen :-)

Intressant maskin det där... ska bli spännande att höra hur den funkar.

Kram

Anonym sa...

Fina kort du har fått.
Väntar med spänning på en resention av maskinen
Ha en bra dag.

Kram Eva-Lena

Anonym sa...

Klart att du ska ha kort när du fyller år. Du är ju helt fantastisk och förtjänar som Evelina säger mer än 100 kort.
Massor av kramar till dig

Anonym sa...

Självklart ska du ha ett kort på din födelsedag! =)

Kramar till dig från mig!