lördag, februari 24, 2007

2007-02-24

Lördag

Dagens namnsdagsbarn: Mattias Mats
Dagens ordspråk: Den som vill sitta på två stolar faller lätt ner mitt emellan.

- 2 grader Mulet.

I dag är det min födelsedag. GRATTIS BETTAN.

Ja ha, då har man blivit 49 år, hujeda mig så gammelt.
Det blir bara dom närmast sörjande som kommer och dom kommer att bli bjudna på hemmagjord smörgåstårta (skaldjur). Till kaffet blir det Prinsesstårta för det älskar Kelvin och morfar och det finns även en Schwarzwaldtårta (inte hemmagjorda dom har frödinge bakat).

Min smörgåstårta.



Nu på morgonen har jag roat mig med att lägga in lite nya varor i Scrapbutiken + att jag uppdatert med sånt som varit slut. Jag hade beställt mycket mer, men som vanligt har dom restnoterat hälften. Lite snopet när det finns kunder som frågar efter vissa varor och man säger att det är beställt. Ja, ja får väll beställa igen och hoppas på att det finns med nästa gång.

11 kommentarer:

Anonym sa...

GRATTIS MORSAN!!!
Hoppas att du får en härlig födelsedag!!!
Stor kram från Tina

Eleonore sa...

Grattis min älskade mamma!!!

Jag tillhör väll de närmaste sörjande så jag kommer allt och äter ;)

Puss

Anonym sa...

Åh så gott det blir för din "närmast sörjande"! Ha en riktigt härlig födelsedag!

Anonym sa...

Grattis Vännen!

Hoppas du får en superbra dag.

Kram från Singa-pong-pore

Anonym sa...

GRATTIS Bettan!!
Hoppas att din dag blir lika underbar som du!!
Massor av kramar

Anonym sa...

GRATTIS Bettan!!
Hoppas att din dag blir lika underbar som du!!
Massor av kramar

Anonym sa...

Grattis och tusen kramar från faster o roy. peter o jim var här i dag o vi talade om dej, de hälsar , vad smörgåstårtan ser good ut\\

Anonym sa...

Grattis grattis grattis!!!!
Den smörgåstårtan hade jag gärna satt gaffeln i. Den ser goood ut!
Hoppas du haft en härlig dag!

Kraaam!!!!

Anonym sa...

Grattis på födelsedagen och vilken fin smörgåstårta!!

Anonym sa...

Grattis gamla tanten :)

Synd att man inte tillhör de närmast sörjande. Jag älskar smörgåstårta och denna ser superläcker ut.

Kram
Bammie(som har låååååååångt var till den höga ålder av 49. Hmm kanske inte så långt.) Kom just på att det är ju vi som är tanterna. :)

Elisabeth sa...

Grattis på födelsedagen!!!