lördag, februari 10, 2007

2007-02-10

Lördag

Dagens namnsdagsbarn: Iris
Dagens ordspråk: Alla måste få ha rätt att ha fel.

- 8 grader SOL

Hu jeda mig idag drog det om benen när hundarna skulle morgonpinka. Det ser ut att bli en kanondag. Så jag få väll klä på mig ordentligt och vara ute med hundar och barn i dag.

Jag hämtade Kelvin och Tindra på dagis i går. Tindra sa att hon ville sova här. Det tyckte Kelvin var en bra idé. Citat Kelvin- "Nu har vi sovit hos mamma så många dagar så vi vill sova här för vi har längtat efter er".Då känner man sig alldeles varm inombords. Så i dag skall barnen och jag till MC-Donalds och mysa.Sen får vi väll vara ute i det fina vädret, synd bara att det inte finns någon snö att leka med.

Måste bara få visa ett sött kort på Kasper och Balder.

Stor och liten.




I bland är dom så söta och ligger ihop men för det mesta så tycker Kasper att lille Balder är odräglig.

12 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka gosingar på fotot!!! Hoppas du får en riktigt mysig dag med barnbarnen.

Kram

MOLLES BLOGG sa...

Underbart foto på vovvsingarna!

Hoppas du får en härlig dag med barnbarnen!

Kramisar Molle

Anonym sa...

Ett helt underbart foto!!
Vi var oxå på McDonalds idag, mycket uppskattat av barnen:)
Kramar om

Anonym sa...

Viket gulligt foto, Kasper med hakan på Balders tassar... =)
Hoppas ni hade en härlig lördag!

Kram/Cattis

Theresa/Tette sa...

Hej!
Visst är det mysigt när de små kommer med sina spontana kommentarer - dom är så äkta (jag tänker på det du skrev om att de "...vill vara hos dig..")

Och förövrigt, vilka sötnosar - hundarna!
Hälsn Tette (alias Ljusblå)

Anonym sa...

Vilka goa barnbarn du har! Fast åandra sidan har de ju en underbar mormor och morfar!
Det skall bli så roligt att träffas på maran! Jag läääängtar!
Kanske vågar mig på att hälsa på dina sötnosar...måste ju erkänna att de ser ju sååå gulliga ut!
kram Tina

Anonym sa...

Vilken underbar kommentar av K.
Ja visst var det kallt i helgen, huuu.
Hoppas att du mår bättre!
Kram

Lilo sa...

Förstår att en mormors hjärta smälter! =) Söta voffsingar också!

Anonym sa...

Vilket härligt foto på vovvarna. Härligt med dessa barnbarn också. De smälter våra hjärtan så lätt så lätt.
kram
Bammie

Anonym sa...

vilket underbart foto på goingarna och underbar kommentar från Tindra.

En stor KRAM till dig Vännen på Alla hjärtans dag

Karin

Anonym sa...

Skickar kramar till dig på Alla Hjärtans Dag!
KRAM

Anonym sa...

Många kramar till dig morsan på Alla hjärtansdag!!!
Kram Tina