söndag, februari 25, 2007

2007-02-25

Söndag

Dagens namnsdagsbarn: Sigvard Sivert
Dagens ordspråk: Det goda säger man och gör inte, det onda gör man och säger inte.

+ - 0 grader Mulet.

I dag fyller mosters kille 9 år. GRATTIS VICTOR!

Trors att jag inte önskade mig något i går så kom min familj med denna underbara sak.

PROFESSIONAL MASSAGE.


Den var helt underbar det känndes precis som om någon stog och masserade mina hårda knutor i rygg och nacke. TACK SNÄLLA NI.

Detta söta kort hade Elli gjort till mig.


Som jag skrev igår så älskar ju Kelvin Prinsesstårta, han tryckte i sig en halv tårta själv, men sedan mådde han illa. Han tycker ju att det är såååå gott.

När Elli och Jimmy skulle åka hem i går så fick mormor& morfar nattgäster.
Kelvin och Tindra ville sova över och det är klart att dom får. Dom vaknade strax för kl.08:00 då dom kom och lade sig brevid mig. Tindra och jag gick upp kl 09:00 Kelvin sov till 10:30.

TACK ALLA NI SOM VARIT HÄR INNE OCH GRATULERAT MIG.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Stort grattis i efterskott!
Hoppas att du hade en så härligt dag som du förtjänar!
Kram

MOLLES BLOGG sa...

Låter underbart med en sådan present.
Den kommer du säkert ha nytta av.

Låter som du hade en underbar dag och smörgåstårtan såg supergod ut!

Ha en bra vecka!

Kramisar

Anonym sa...

Så nu kan man komma och få massage hos dig menar du?! ;-)

Härlig present!
Kram

Anonym sa...

Vilken härlig present!!
Kramar om

Anonym sa...

Hallo raringen....STORT GRATTIS iefterskott,vi fyller ju jämt båda två nästa år,jag blir ju 30 då ju....hoppas att du fått en go och lugn helg,många kramar annapanna

Anonym sa...

Grattis i efterskott Bettan. Hoppas du hade en bra födelsedag.
Kram Eva-Lena

Anonym sa...

GRATTIS KÄRA KUSIN OM ÄN I EFTERSKOTT. HOPPAS DU FICK EN HÄRLIG DAG. kramisar Pia