torsdag, februari 15, 2007

2007-02-15

Torsdag

Dagens namnsdagsbarn: Sigfrid
Dagens ordspråk: En fattig saknar mycket, den girige allt.

+ 3 grader Mulet.

Då har jag gjort tre nätter på Fagared och känner mig ganska mör för mina hundar vill inte alls sova när jag kommer hem, max 1 timme kan dom tänka sig. Ja, Ja, jag får väll sova i graven.
I natt hade jag trevligt sällskap till kl.03:00 min kollega Therese stannade och tjötade med mig. Tack Therese för trevligt sällskap. Undrar just om hon är trött i dag hon började att jobba 10:30 igen.

Sist jag skrev så skulle jag ju till MC-Donalds med Kelvin och Tindra, vi hade en jättemysig dag. När vi kom hem igen så gick vi en promenad med hundarna, men jisses vad timmarna flyger iväg det är ju så mycket man vill göra med dom små när dom är här.

Dåligt med scrapping har det blivit också dessa nätter, en layout fick jag gjort till barnens semesteralbum.Men jag får väll ta igen det till helgen då det bara är jag och hundarna hemma.

Visst är det konstigt nu när hundarna fått upp mig så lägger sig båda unghundarna här vid mina fötter och somnar, men nu är det omöjligt för mig att somna fast jag är jättetrött. Får väll ta mig en lur efter middagen sedan.

7 kommentarer:

Eleonore sa...

Du vet vad jag har sagt om att sova i graven mamma lilla, jag skall ju komma och hoppa på dig ;)

Puss älskade mamma

MOLLES BLOGG sa...

Hoppas verkligen att du får en lur nu i eftermiddag. Enligt GP skall man ju ta en varje dag!*ler*

Hoppas du får en riktigt bra helg!

Kramisar Molle

Lilo sa...

Klart du ska ta en lur mitt på dagen istället... finns inget mysigare än att sova i soffan med en hund på armen! =)

Anonym sa...

Ja hundar och småbarn är samma sak.
Hoppas du får sova lite!
Kram

Anonym sa...

Jisses förstår inte hur du orkar??? Klart att du måste sova efter maten. Sov så sött.
kram
bammie

Anonym sa...

Hoppas att du fått sova odentligt och är lite piggare idag så att du orkar scrappa ordentligt i helgen ;-)

Kramisar

Anonym sa...

Hoppas att du har fått sova bra! Man blir ju inte människa om man inte får sova ordentligt. Själv är jag uppe med tuppen, det är Martins sovmorgon idag. Men imorgon så:)
Kramar om