torsdag, februari 15, 2007

2007-02-17

Lördag.

Dagens namnsdagsbarn: Alexandra Sandra
Dagens ordspråk: Ingen kan hjälpa alla, men alla kan hjälpa någon.

+ 4 grader Mulet.

TRÖTT, TRÖTT, TRÖTT är jag. I går natt fick jag sovit men i natt har det varit sämre. Vi gick och lade oss kl.22:30 för Toni skulle upp tidigt somnade säkert innan 23:00. KL. 03:00 är det en hund som gnäller, så upp och ut med alla tre. Kasper va dålig i magen. Kl. 06:15 är det dax igen, upp och ut. Sen kl. 8:00 vill inte Tyson sova längre för då är det ljust. Jag har ju inte hunnit att ta igen den förlorade sömnen jag inte fick under nätterna jag var på Fagared. Känner mig yr och väldigt okoncentrerad får väll se hur denna dagen blir. Det blir nog inget scrappat som jag tänkt mig för då blir det väll snett och galet allt.
Kanske att jag skulle försöka mig på en liten promenad med mina vovvar, det kanske piggar upp lite.
Helst skulle jag vilja lägga mig på soffan och kolla tv:en men där har vi bara kanal 1, 2 och animalplanet. Antennen sitter på hallidatten och har gjort så sedan stormen "Per", vet inte hur många gånger jag ringt till Bäck Antenn & Parabolbutiken som skall komma och fixa detta, men dom lyser med sin frånvaro.

Oj, så mycket gnäll det blev, men det är ju så jag känner denna dag.

Nej, nu skall jag in i duchen sen får vi se vad det blir av dagen.

4 kommentarer:

MOLLES BLOGG sa...

Hoppas att du trots denna usla start på helgen får vila upp dig så att du kommer på banan igen.

Ha det gött!

Kramisar

Anonym sa...

Kära morsan! Det låter inge vidare...
Hoppas att du kan lägga dig i soffan en liten stund och ta igen dig idag! Förstår att du är trött efter allt spring på natten...sicka bushundar!!
Ha en härlig helg, snart ses vi!
Stor kram från Tina

Anonym sa...

Hoppas du fått vila lite idag vännen, så du inte schasar ut dig alldeles.

Kram

Theresa/Tette sa...

Visst är det väl ibland bara sånna´där dagar... Det liksom fortästter i all (känns det som) oändlighet... Hoppas att du fick lite vila till slut!
Ha Det!
//Tette (ljusblå)