torsdag, februari 15, 2007

2007-02-18

Söndag

Dagens namnsdagsbarn: Frida Fritiof
Dagens ordspråk: Ett gott samvete är den bästa huvudkudden.

+ 3 grader Mulet

Trots allt så sprang dagen på i sin vanliga takt i går. Jag åkte upp till Jimmy och Nathalie och fikade. Sen tog Nathalie och jag hundarna på en promenad runt slingan. Det var så skönt, stundtals tittade solen fram och det var alldeles vindstilla i skogen känndes nästan som en vårdag. När vi kom tillbaka hem igen fortsatte vi med att vara ute unghundarna fick vara i hundgården medans jag plockade glas. Efter middagen blev det en liten lur på nästan 1 timme. Kelvin och Tindra kom vid 18.00 dom ville sova här. Vi åkte ner till godisaffären och köpte lördagsgodis sen kollade vi på melodifestivalen. Dom små har sovit hela natten och vi gick upp vid 08:00. Så i dag blir här fullt ös med barn och hundar.Tänkte att jag skulle ta med mig hela drösen ut i skogen och fika.

3 kommentarer:

Lilo sa...

Låter som en jättemysig dag!!! Här blev det hembakta semlor och det är mums!

Anonym sa...

Hoppas ni fick en mysig fikatur i skogen, det kan behövas att komma ut lite med barnbarn och hundar kan jag tänka mig :o)
Kram

Anonym sa...

Vilken mysig helg! SJälv kom jag ju inte ut... som vanligt... Fast våran trädgård desperat behöver en uppröjning. Efter stormen så ligger här massor av pinnar, grenar, takpapp och tegelpannekross överallt. För att inte tala om barnens sandlådeleksaker...
Jag MÅSTE ut... det ser ut som ett skrotupplag ;-)

Kram