torsdag, oktober 26, 2006

2006-10-26

Torsdag

Dagens namnsdagsbarn: Amanda Rasmus
Dagens ordspråk: En liten läcka kan sänka ett stort skepp.

+ 9 grader Mulet

I dag har våran älskade lilla Amanda namnsdag GRATTIS gumman.

Fy tills kvällen och natten kommer här att dra in en storm inte lika svår som Gudrun men snudd på. Jag tycker inte om när det blåser känner mig orolig och väldigt otrygg så i natt blir det inte mycket sömn för mig.Undra hur det kommer attgå för mitt växthus, när Gudrun drog förbi var det inte många rutor hela.

Fick scrappat lite i går 2 layouter till min Bom.

Farmors katter.


Kusiner.


På kvällen var det träning igen Pilates/boll + 60 minuters rask gång på löpbandet.Så skönt det känns. Pilatesen gick mycket bättre denna gång.

I dag skall sonen och jag se om vi kan ta upp båten, blåser det för mycket så får vi väll bara surra henne extra. Hon ligger väldigt skyddat där hon är så jag tror inte att det är någon fara.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så roligt det måste vara att ha så många söta foton från när man är liten som du har, och du är SÅ gullig på vartenda ett.

Jag gillar inte heller blåst. Hoppas det inte blir så mycket som dom tror. Jag menar annars har dom ju aldrig rätt om vädret ;-) måste de tvunget ha det nu? Men det har de väl säkert ...

Kram

Anonym sa...

Underbara layouter du gjort!

Gillar inte heller storm, men det beror mest för att jag är orolig för vår Köpenhamnsresa vi skall göra imorgon.

Ha det bra!

Kramisar Molle

Anonym sa...

Vilka underbara layouter!!
Stormen blev nog inte så farlig som de trodde, även om det blåser nåt fruktansvärt ute...Är allt glad att vara inomhus.
Kramar om

Anonym sa...

Åh, vilka gulliga layouter på dig Bettan!
Det kändes som om det var lite lugnare med stormen än vad de befarade...och jag är bara tacksam.
Vad duktig du är med träningen Bettan!!!
kram Tina

Anonym sa...

Urfina sidor du scrappat!
Kram