söndag, oktober 22, 2006

2006-10-22

Söndag

Dagens namnsdagsbarn: Marika Marita
Dagens ordspråk: Bränt barn skyr elden.

Mulet

I natt har det inte blivit många timmars sömn. Vi hämtade Jimmy och Nathalie på Landvetters flygplats. Planet landade kl 00:45 så vi kom väll därifrån kl.01:30 sen hade vi ju lite att prata om så vi kom väll i säng vid 03:30. Kl 07:00 kom Elli med sina små så just nu känner jag mig lite trött. Fick inte scrappat så värst mycket i går och i dag blir det inget när barnen är här.Men det kommer fler dagar.Det var som vi trodde Jimmy och Nathalie fölovade sig 10 oktober. Förlovningen skedde på Kleopatrastranden dom fick raggat upp ett par som fotade hela ceremonin.

Jimmy o Nathalie.





Dom hade även låtit sig fotograferas av en fotograf nere på stranden. Var bara tvungen att dela med mig av dessa underbara foton.









Nu vill dom att jag skall scrappa ett album med dessa biler och självklart gör jag detta.
Dom tyckte att det var så skönt att få komma hem igen för dom har inte haft sådan tur med vädret av dom två veckorna var nere så hade dom sol en vecka.
Nu får jag ta hand om dom små barnen sen skall jag öppna butiken, morfar skulle hitta på någonting med dom under tiden.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken härlig överraskning (även om ni redan gissat på det) och vilka jättevackra kort. Det måste bli roligt att få scrappa dem!

Ha det gott!
Kram

Eleonore sa...

Underbara kort... jag är så stolt över min älskade fina bror :)

Grattis till dom båda....

Anonym sa...

Vilka underbara foton! Vilket härligt minne.
Grattis till de båda.
Kramelikram

Anonym sa...

WOW vilka läckra kort! Åh, vad kul att få ett album som minne! Grattis till de lyckliga tu!
Kram Tina

cloud sa...

wow! Vilka fina foton. Stort Grattis till de båda. Ser fram emot ditt fina album bettan!

Cloud-Karin-

Anonym sa...

Vad roligt att de förlovat sig och vilka underbara foton de tagit!
Kram

Anonym sa...

Vilka underbara foton. Vi såg reklamen för sådan fotografering när vi var där men inte trodde jag att de skulle bli så bra. Vilket underbart minne av förlovningen. Grattis till dem. Det skall bli roligt att se det scrappat sedan.
Kram
Bammie