söndag, oktober 15, 2006

2006-10-15

Söndag

Dagens namnsdagsbarn: Hedvig Hillevi
Dagens ordspråk: Räkna inte kyclingarna förrän de är kläckta.

+ 8 grader Dimma

Fy vad det är tråkigt med denna dimma som ligger kvar halva dagen.
Visst fick jag scrappat en layout i går.Den blev till av 2 st utmaningar på forumet en scrapliftar utmaning som Cissi hade och en färgutmaning som Cattis har. Det är så kul att scrappa efter dessa utmaningar.

Ett av livets njutningar.

Det blev en väldigt ful rand i scanningen den finns ju inte på min layout.

Kunde ju inte låta bli att fota våran myskväll.Ps.det blev kvar så vi hade lika gott i går Ds.

Nu öppnar jag snart butiken och då skall det scrappas igen var det tänkt.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vilken härlig lo!! Ser så gott ut! Sitter och scrappar här hemma..men nu hör jag att Vera har vaknat. Så det får bli mer scrapping ikväll istället!
Kram på dig!!!

Anonym sa...

HEJ, EN KÄR HÄLSNING FRÅN FASTER. Kul att läsa på din Blog. Vill gärna ha adressen till Elinores Blog. Det är kul med kortet på dej på VILLAGATAN togs det dagen efter vårt bröllop. Du var förstås allas älskling, särskilt som första barnbarn till SIGNE ERNST.men du har hållit stilen o är lika go i dag. Jag önskar att du kommer o hälsar på,innan jag åker till Tenneriffa 1 mån. för rehabiletering. KARM faster.

Anonym sa...

Kul att se dig i cyberspace igen. Vad mycket fint du scrappat.
Trist med fralamningen men hoppas det ger med sig helt en dag!
Kram

Anonym sa...

Jaaa, och de där skaldjuren ser lika goda ut här ;-)
och dimman ligger tät över Horred också. Igår lättade den inte förrän sent på em. TRIST!

/Kramis Evelina

Anonym sa...

Underbar lo!!!
Kramar om