onsdag, oktober 18, 2006

2006-10-18

Onsdag

Dagens namnsdagsbarn: Lukas
Dagens ordspråk: När nöden kommer in genom dörren, hoppar kärleken ut genom fönstret.

Mulet

I går var vi nere i stan och handlade lite. Sen åkte vi till Träningskompaniet för Toni skulle köpa ett nytt gymkort. Det slutade med att jag också hade ett 3 månaders gymkort i handen. Så i går kväll var jag med Toni nere han styrketränade och jag gick på löpbandet i 50 minuter. (heja mig) I kväll skall jag ner och vara med på Pilates.(kul)

Annars går allt i sin gilla gång vi har städat ut terariet för ormarna. Vi tog ut allt bottenmaterial och sen har vi sanerat med klorin så ny skall det vara rent och fint för dom. Det tog sin lilla tid för det är ju inget litet terarium.Det täcker ju en hel kortsida av vardagsrummet.

Ett litet foto på terariet



Det jag skall pyssla med idag är att fortsätta att gå igenom alla ordar från i år till Scrapbutiken.Så det kommer nog att ta hela dagen + lite till.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det låter härligt med lite träning, och pilates är min "all time favorite". Love it! Hoppas du också gillar det!

Kramisar

Anonym sa...

WOW Bettan vad du är duktig! Heja dig! Har precis kommit hem från ett pass...är helt slut.hihi..men det känns gött!

Ert terrarium är såå läckert!
Kram Tina

Anonym sa...

Huu, så ruskigt med ett terrarium i vardagsrummet! jag lider av STARK ormfobi så ett besök hos dig skulle få mig att svimma ;-)

Anonym sa...

Wow vad duktig du är som köpt gymkort. Pilates är sååå kul!
Vågar inte titta på din bild, men det vet du ju :o)
Kram

Anonym sa...

Vad bra att du kom igång med träningen.

Jag har ännu inte varit inne och tittat på dina "sötnosar" bara sett dem när jag passerar rummet. Det är lagom för mig kan jag säga. :)

Lycka till med genomgången av ordrarna och fastna inte i alla siffror.
kram
Bammie