måndag, oktober 23, 2006

2006-10-23

Måndag

Dagens namnsdagsbarn: Severin Sören
Dagens ordspråk: Den som i leken går måste leken tåla.

REGN

Fy villket tråkigt höstväder vi har haft nu i flera dagar.

Det var så mysigt att ha Kelvin och Tindra här hela dagen i går dom är så underbara dom små trollen.
Tur att både morbror och morfar var hemma så dom kunde ta trollen för jag hade mycket kunder i butiken i går.

Jag fick gjort färdigt mina två halvfärdiga layouter i går också inte illa.

Min älskade mamma och jag.


Min bästa vän.


Jag är så sugen på att sätta händerna i Jimmy och Nathalies album men jag får försöka att behärska mig. Måste först tänka igenom hur jag vill ha det och kanske skissa lite innan så att det inte bara blir något hafs vill ju att det skall bli bra.

Planerna för i dag är väll att åka och handla mat för när man öppnar kylskåpet så ekar det. I kväll är det träning igen, jag och Elli skall gå på Pilates/matta. Undra hur mina muskler mår i morgon då för nu har ju träningsvärken gått över från förra gången.Skall bli gott. Nu har jag betsämt mig för att ta tag i denna förslappade och tjocka kropp (igen).

5 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara layouter.
Vad duktiga ni är som går på pilates. Jag är allt lite avundsjuk, skulle gärna testa på det, har hört att det ska vara så bra.
Många kramar från ett regnigt Hisingen (sitter på jobbet)

Anonym sa...

vilka fina layouter du gjort! så skönt att ha tagit tag i träningen, det skulle jag verkligen behöva, och vilja... det är ju bara den där tiden...

Kram Evelina

Eleonore sa...

Jasså det är dax att ta tag i fläsket igen... du är söt du mamma lilla ;)

Men du vet ju att jag älskar dig som du är!!!

Puss din dotter

Anonym sa...

Åh, vilka fina layouter du har skapat! JÄttefina!
Vad duktiga ni är som tränar pilates! Vill oxå prova på det någon gång. Själv är jag ute och powerwalkar mkt och tränar gympa. Vi får peppa varandra!
KRAM från Tina

Anonym sa...

Underbara LOs som vanligt. Vad duktig du är som har börjat träna.

Det borde även jag göra. Hmmm förstår inte vad det är som hindrar. :)
Kram
Bammie