onsdag, augusti 30, 2006

2006-08-30

Onsdag

Dagens namnsdagsbarn: Albert Albertina
Dagens ordspråk: Där gärdsgården är lägst kliver alla över.

+ 18 grade Mulet


Nu har det varit bråda dagar här för mig med mycket att göra.
Jag har bestämt mig för att ta över Scrapbutiken med allt vad det innebär. "PHU"
Det är väldigt mycket som jag måste sätta in mig i men jag har väldigt god hjälp av mina kära scrapvänner runt om. Tycker att detta skall bli jätteroligt sen det klar så har jag ju min kära dotter också hon skall allt få hugga i hon också.
Vi hoppas att vi skall få lite mer fart på forumet nu i höst också med tävlingar, utmaningar och annat trevligt. Titta gärna in (det kostar ingen mer än en trevlig upplevelse)

Idag skall jag till min kära syster hon har en massa saker som jag skulle få det är från mammas stuvaffär. Tråd, dragkedjor,band mm. skall bli mycket spännande att se vad som finns kommer inte ihåg allt. Rosa (syster yster) har förvarat allt hos sig nu en längre tid och vill bli av med det.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Det kommer säkert att gå jättebra med Scrapbutiken! Lycka till!

Ser så iframemot träffarna till hösten!

Ha det!

Kramisar Malin "Molle"

Anonym sa...

Hej Bettan

Vad roligt det kommer gå superbra ska du se!

Ser fram emot tävlingar och utmaningar med spänning.

Kram
Karin

Anonym sa...

Hej vännen!
Vad roligt att åka och leta bland allt garn och annat dylikt. Hoppas du hittar fina saker att använda.
*Kramar om*

Anonym sa...

Bettan!! Det här kommer du att fixa!!
Ser fram emot träffen i september!!
kramis tina

Anonym sa...

Åh, va spännande med butiken! *peppa-peppa* Klart du löser det!
Kramis Malin R

Anonym sa...

Bettan, du kommer klara det galant!
Du är så duktig och det ska bli kul med lite mer action på forumet!
Kramisar

Anonym sa...

Detta kommer du att klara fint.

Vad kul att du skall få botanisera i gamla saker. Ser fram emot att få se dem på dina LO.
Kram Bammie

Anonym sa...

Du kommmer klara detta galant Bettan.
*Nemas problemas*

Lycka till.

Kram Eva