måndag, augusti 21, 2006

2006-08-21

Måndag

Dagens namnsdagsbarn: Jon Jonna
Dagens ordspråk: Vänner väljer man, grannar får man.

+ 17 grader Mulet.

I går var det en slappdag gjorde inte så mycket försökta att sova ett par timmar på eftermiddagen innan jag skulle iväg till Fagared.
Jag fick faktiskt scrappat första sidan till albumet om vår tripp till Astrid Lindgrens värld i går. Jag har valt Lettersize storlek på det (liggande 8,5x11,) kändes som en kul storlek.
Kommer att lägga in bilder när jag gjort några stycken.
Tog med mig detta album och foton för att sortera, rita skisser och kanske skriva lite journaling som jag sedan lägger in i plastfickorna där dom skall sitta i albumet.
Tindras tröja fick sig några varv i natt också.
I dag blir det inte många knop gjorda. Kom hem vid 7.45 åt lite frukost lade mig i snarkebingen och fick sovit till 11:15. Det går bara inte att sova mer det är alldeles för mycket ljud ute som stör. Så det blir att försöka få sig ett par timmar i eftermiddag också innan nästa pass börjar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sticka och allt du sysslar med, hur har du så mycket energi Bettan?
Hoppas nattpassen går bra!
Kram

Anonym sa...

WOW vad du har fått gjort inatt!!! Åh, jag skulle jättegärna vilja att du stickade till lilltjejen om du känner att du har tid!
Torsdag passar utmärkt, men vi höres närmare!
hoppas att du har fått sovit nåt nu på eftermiddagen för det var inte många timmar du sov imorse..
jobba lugnt morsan!
Kram Tina

Anonym sa...

Tack snälla för gulliga ord om mina skisser. Det värmer. Jag har fler på G;)
Hoppas du får en lugn kväll på jobbet så du hinner sticka lite:)
Massa kramar till dig