fredag, augusti 18, 2006

2006-08-18

Fredag

Dagens namnsdagsbarn: Ellen Lena
Dagens ordspråk: Man skall inte kasta sten, när man själv sitter i glashus.

+ 19 grader Sol

I dag skulle vi få ytteligare en högsommarsdag med 25 grader varmt, härligt tycker jag.
Vi har ju haft en underbar sommar med mycket sol och värme. MEN VART TOG DEN VÄGEN? Kan inte fatta att Augusti snart är slut.

Vi har planer på att åka iväg och kolla på tyger idag. Lilla Tindra fyller ju år 3 år den 30/9 och mormor skall sy prinsessklänningar och dockkläder. I kväll skall vi ut och prova fiskelyckan igen, skulle ju inte sitta illa med lite makrill men med våran vanliga tur så får båtana brevid napp men inte vi. Så orättvis kan det vara.

5 kommentarer:

Anonym sa...

SÅ mycket snygga layouter du har gjort! Du är så duktig Bettan! och jag är tillbaks på nätet igen. Förhoppningsvis ska det inte krångla mer nu...(peppar, peppar...) Jag fattar inte heller var sommaren tog vägen, den flög iväg som vanligt och jag skulle mer än gärna dubbla dess längd på direkten!!!
Ha en bra dag, Kram!!

Ps: Jag har pm:at Eléonore en massa, men jag tror inte hon sett det. Kan du kanske nämna det om ni ses?!

Anonym sa...

MORSAN!!!! KOM HIIIIIIT och kolla tyger innan du sticker iväg och shoppar nån annanstans vettja!!! Kom på söndag om ni inte har nåt annat bokat!! Har ett fiiint rosa tyg som säkert skulle passa lilla Tindra!!!
KRAAAAAM tina

Anonym sa...

Vad du är duktig som syr och har dig, önskar att jag kunde gör det också...
Kram

Anonym sa...

Vilken härlig dag det blev igår!! Hoppas att ni fick napp.
Det ska bli kul att se klänningarna när de är klara:) Du är så duktig.
Kramar om

Anonym sa...

Blev det någon fisk? Kommer du på den stora mässan i göteborg?
Kram Eva-Lena