lördag, augusti 19, 2006

2006-08-19

Lördag

Dagens namnsdagsbarn: Magnus Måns
Dagens ordspråk: Av liten gnista blir ofta en stor eld.

+ 17 grader Regn

Det blev ingen fisk i går heller men en stilla och mysig kväll på havet.
I dag har Elli, barnen och jag varit på Kungsmässan och shoppat lite. Jag fick tag i två tröjor till mig sen köpte jag garn till en tröja åt Tindra som jag skall stikca. Jag skall vara på Fagared i 4 nätter som kommer nu och då är det gott att ha något att göra. Innan tog jag med mig och scrappade när jag var där men jag hade alltid glömt något hemma som jag ville använda, man kan ju inte ta med sig allt så nu får det bli stickning i stället.

Jag höll på att radera hela min blog förrut tur att man har en dotter som kan styra upp allt.
Nu har jag ändrat lite i bloggen om ni märker det. Jag kommer att använda min hemsida som album för mina alster och skriva dagbog här i bloggen. Man kan komma till min blog. via hemsidan också. Om ni är intresserade så kan ni ju ändra adressen så att ni först kommer till min hemsida.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hi, hi,hi..det är tur du har Elli som kan backa upp när det blir galet!
DU måste fota vad du stickar till lilla Tindra! Vill så gärna se!

Jobba lungt i några dagar nu, så hörs vi!
Kram Tina

Anonym sa...

Vill bara säga hej!