lördag, januari 19, 2008

Dagens namnsdagsbarn: Henrik
Dagens ordspråk: Livet är som en cykel. Sluter man trampa faller man av!

+ 6 grade STORM

Milde himmel vad här blåser. Det har blåst mycket hela natten men nu drar stormen in och den har inte kullminerat ännu man kan känna att det tilltar hela tiden. Snälla ni håll alla era tummar och tår för mitt växthus, än så länge står det kvar men lägger vinden sig inte snart är jag rädd för att det ger med sig. För er som inte vet hur jag bor så bor jag uppe på en ås vi ser ner till havet det är ca 6km fågelvägen. När det blåser västvindar som det gör i dag så kommer dom med all kraft eftersom att det inte finns något som stoppar upp dom på vägen.Det har inte blivit så många timmars sömn i natt vet inte vad det är som gör det men jag har alltid varit väldigt orolig när det blåser kraftigt, min man sover som en gris han säger att det är så skönt att ligga i en varm och go säng och höra hur det viner på utsidan.

I dag har jag tänkt att jag skall scrappa lite igen, det gäller att jag skyndar mig upp så att inte anfallet går över. Det går ju inte att vara ute i dag så då kan jag sitta där uppe istället.

HA DE GÖTT!

1 kommentar:

Ejris sa...

uusch för blåst. tog i räjält här men nu har det bedarrat och SOLEN visar sig=) blev en skön hud promenad lite kallt om öronen bara=)
kram