söndag, januari 27, 2008

Dagens namnsdagsbarn: Göte & Göta
Dagens ordspråk: Att anställa någon är ett mycket fastare engagemang än att ingå äktenskap.

+ 4 grader Sol

Äntligen har vi sol här igen och ingen blåst. Vi har haft flera dagar här med regn och kuling med snudd på storm.

Måste fråga om det är någon som kan svara på min fråga här. I går kväll var det 2:a gången på ett kort tag som dom saltade våra vägar här fast att det var 4 + och det skulle inte bli någon frost för det var 4+ grader när vi gick upp, dom har ju inte spått minusgrader här den närmaste veckan. Det är så man undrar om dom måste bli av med saltlagret för denna vinter.

Elli och barnen kom hit igår och vi hade ha en scrappdag. Jag fick faktiskt scrappat en del, det är sååå kul att var igång igen.

Min älskade faster Birgitt



(det blev ett fult veck i scannern som jag inte får bort, finns inte på layouten)

Min älskade farbror Håkan



Min älskade pappa Brynolf.



Min älskade dotter Eléonore



Tänkte faktisk fortsätta idag.


HA DE GÖTT!

13 kommentarer:

Anonym sa...

vilka fina sidor du har scraooat.
Ha en bra dag.
kram

Anonym sa...

Hej kära kusin, vilka fina bilder du har fixat. Måste ju säga att man blir lite sugen på att prova. Kramar från Pia.

Helena sa...

Men va skönt att blocken har lagt sig och du kunnat bli krativ igen.
Jätte fina LOs. =)

Anonym sa...

Oj oj oj så mkt fint du hunnit med. Gillar dem alla!
Ha en bra söndag!

Lisbet sa...

Tittar in via allt om scrap.
Jätteläckra LO. Gamla kort är roliga att scrappa - man glömmer sig bort med dem.

Snyggt gjort

Anonym sa...

Så mycket fint du skapat!
Kram

Elisabeth sa...

hei hei
åååå så fine LOer du har laget. du er så flink;) Nydelig det alfabetet du har brukt.
tusen takk for så koselig kommentar hos meg og tusen takk for alle de fine mailene;)
ha en fin kveld
klem fra elisabeth

Lilo sa...

Vilka jättefina sidor du gjort! Kul att se en så "ung" Elli, även om hon inte är gammal nu heller... men du förstår säkert vad jag virrigt försöker säga. ;)

Susanne H / snuffehar sa...

Hej,
Det var ett tag sedan jag tittade in här. Så mycket fint du fått gjort. Gillar speciellt de två lite längre ner "Så älskade" och "Tankar". Jättefina! Kul att du fått tillbaka din skaparlust.

Anonym sa...

Oj vad många layouter du har fått gjort!
Lika fina allihop.
Kramar om

MOLLES BLOGG sa...

Wow , vad många fina alster du gjort. Älskar gamla foton, de är speciellt vackra på ngt sätt!
Ha en skön vecka!

Kramisar

Anonym sa...

Såå jättefina LO du har gjort. Vad roligt att din skaparlust vaknat till liv igen.
Ha det bäst vännen
Berith

Cattis sa...

Vilka fina layouter och vilket underbart foto på Eleonore! =)

Visst har du hållit på att scrappa äldre foton? Har du varit in till ewas blogg (ewa inne på allt om scrap) och kikat? Hon har nyss börjat blogga. Hon håller på att scrappa äldre foton, jättefina! Rulla neråt i hennes blogg så ser du dom. Här är länken:
http://jagiminlillavarld.blogspot.com/

Kram!