lördag, januari 05, 2008

Dagens namnsdagsbarn: Hanna & Hannele
Dagens ordspråk: Den som ruvar på hämd håller dina egna sår öppna.

- 1 grad Blåsigt (kuling)

Hugaliga vad kallt det är ute. Här är det kuling med nordanvindar och dom biter kan jag tala om.Dom pratar om snö här idag, ännu har det inte kommit någon och så kan det förbli för i morgon skall det bli regn.

Det har inte hänt så mycket här sedan sist, bakade bullar igår.
När Kelvin & Tindra sov över här mellan tisdag och onsdag så scrappade Kelvin denna fina Lo på sin mormor.



Han är så otroligt duktig mormors prins.

Min lampa som jag började på innan jul har jag ju inte heller fått visat. Här kommer foton på denna skapelse, jag blev riktigt nöjd.





Är det någon av er som kan sparka på mig så att jag kommer upp till mitt scraprum? jag har ju inte scrappat på evigheter och vill ju egentligen göra detta. Kanske infinner sig scraplusten när jag håller mina kurser.Hoppas verkligen på detta för alla mina foton som jag skrev ut på min farmor, farfar och min pappa ligger ju och väntar på mig. Massa nya papper och dekorationer har jag ju också, så jag kan inte skylla på att jag inte har papper mm.

Nu är kl. 12:00 och här sitter jag fortfarande i min morgonrock, kanske skulle börja men att få på mig lite kläder och sedan fixa till käringen så att jag ser något sånär respektabel ut.

HA DE GÖTT!

11 kommentarer:

Anonym sa...

Åh vad roligt, ska du hålla scrapkurser? Låter superkul.
Ja vi får se om det kommer någon snö idag, för barnens skull hoppas man på det.
Vad duktig Kelvin är, wow!!
Kramar om

Anonym sa...

Hej min goa kusin.
God fortsättning på er.Det låter spännande med dina kurser.
Vilken fin lampa du har fixat.
Många kramar från mig.

Anonym sa...

Men så roligt med kurser!!
Jag gillar din lampa. Den är jättefin!
Om du visste hur glad jag är att du tog kontakt och att jag förmedlade vidare den kontakten. Jag vet att min mamma har stor glädje av er kontakt. Jätteroligt att ni funnit varandra. Man behöver dela tankar med andra!
Stor kram till dig!!

Ejris sa...

HIMMEL så läcker lampa!!!!!! måste nog prova...sonen behöver ny lampa=)
God fortsättning föresten på Nya året*kram

Susanne H / snuffehar sa...

WOW, vilken läcker lampa!!! Jag förstår att du är nöjd med den.
Hoppas scraplusten infinner sig snart igen. Kika in hos mig och se hur jag tolkade min egen utmaning. Kan kanske skapa lite inspiration...?

Anonym sa...

Jätteläcker lampa!
Jag har en svacka i scrappandet just nu jag med! Det kommer.
Håller med min dotter Milla om det hon skriver i föregående kommentar. Jättekul att vi fått kontakt, jag blev så glad när du ringde!!
Kram/Berith

Anonym sa...

Vi kan sparka på varandra, jag kommer inte heller till skott med scrappandet.
Ha det gott vännen.
Kram

Anonym sa...

Vilken häftig lampa! Har du gjort den? Jag förstår att du inte har scrapat du har ju så mycket annat som du gör.

Kul med scrapkurs. Lycka till!
Kram Bammie

Anonym sa...

Cool lampa du gjort!
Kram

Evelina sa...

Cool lampa Bettan!!!
*Spark spark* är du uppe för trappan än?! ;-)

Anonym sa...

WOW vilken läcker lampa morsan! Du är så himskans duktig!!!
Tack för julkortet, det var så otroligt fint!
Kan vi inte träffas snart och scrappa ihop?! Hur har du det framöver?
kram Tina