söndag, januari 20, 2008

Dagens namnsdagsbarn: Fabin & Sebastian
Dagens ordspråk: När alla tänker lika, tänker ingen särskilt mycket.

+ 4 grade Mulet

Mitt växthus står kvar och ingen är gladare än jag.Hoppas nu att alla stormar är över.
Jag fick faktiskt scrappat en layout i går igen, nu känns det som att jag är på G igen.

Fröken bus.



På eftermiddagen igår så ringde det en liten kille till sin mormor och sa att han ville sova här hos oss.Först skulle inte Tindra sova här, men hon ångrade sig sedan så båda sov här och vi hade mys med Pizza. Måste bara berätta hur underbar han är denna ljuvliga lilla kille som Kelvin är.
Elli med familj var på Ikea igår och då hade han sett en plastblomma som han ville köpa till mormor, men Elli talade om att mormor tycker inte så mycket om plastblommor. Då funderade han en stund och sedan sa han till Elli att nu visste han vad han skulle ge till mormor. Han skulle ge sin mormor en puss för det var det bästa mormor visste. Så när dom kom igår så slängde han sig på mig, jag halvlåg i soffan. Vi kröp i hop i soffan under filten och gosade, när han gav mig en puss så sa jag att det är det bästa man kan få och då sa han "att det visste jag mormor". Dessa underbara barn dom kan verkligen förgylla ens liv, jag är så tacksam för att jag fått dom i mitt liv. Barnbarn är verkligen livets efterrätt.

Idag skall jag klippa mig. En av våra bästa vänners dotter har utbildat sig till frisör och då tänkte jag att hon skulle få sätta saxen i mig.

HA DE GÖTT!

3 kommentarer:

Anonym sa...

En underbar layout! Superfin!
Kramen

Anonym sa...

Det låter som en riktigt härlig mysdag. Fin sida du gjort med!
Kram

Anonym sa...

Haha, vilken liten sötnos :D