torsdag, januari 17, 2008

Dagens namnsdagsbarn: Anton & Tony
Dagens ordspråk: Med en bra början är halva jobbet gjort

+ 3 grader växlande molnighet.

Äntilgen, Äntligen har jag scrappat. Jag tvingade mig upp till mitt scraprum och där fick jag skapat 2 st layouter. Fattar inte vad det är som har hänt jag tycker ju att det är så underbart att scrappa. Hoppas nu att jag är igång igen.

Så älskade



Tankar



Denna utmärkelse fick jag av Eva-Lena Tack! Jag blev jätteglad för detta.


Utmärkelse



Förutom äran får man också ett uppdrag/apart from the honor receiving the award you also get an assignment:

"Give this award to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel happy about blogland. Let them know by posting a comment on their blog so they can pass it on. Beware you may get the award several times."

Berith En ny underbar vän jag fått, synd att du bor så långt borta. Tur att vi har msn och telefon. Kram

Cami Min finska scrapvän som gör många fina saker.

Cissi En otroligt duktig scrappare som ger mycket inspiration.

Ejris En härlig tjej som har mycket på gång.

Elisabeth Min norska scrappvän som gör otroligt fina kort.


Cattis En otrolig kreativ scrappare.


Therese En go tjej som är otrolig på kort och att scrappa.

Evelina En härlig tjej som är duktig på att scrappa och som skriver helt otroligt i sin blog.

Cloud Min goa scrapvän i Singapor.Undrar just varför man skaffar goa vänner så långt ifrån. Kram till dig.

Bammie En härlig tjej som gör fina saker.

Tina Min älskade (låtsas) dotter hon är otroligt kreativ, scrappar och gör smycken. Kram gumman.

Lilo Härliga Lilo som har "pippi" på scrapp.

Pia Min goa kusin som fyller sin blog med härliga kort. Kram

Malin En glad tjej som gör mycket fina saker.

Kram till er alla som förgyller min dag med era härliga bloggar.

Klicka på tjejernas namn så kommer ni in i deras bloggar.

Det finns massor av fler duktiga tjejer här ute i vårt avlånga land och i våra grannländer också för den delen.

I dag skall jag ner till Varberg och kolla på kurslokalen och kopiera papper till kursen.

HA DE GÖTT!

9 kommentarer:

Ejris sa...

åhhhhh så rörd jag blir *torkar en lite tår*KRAM

Cattis sa...

Ååååååååå..tack!!! Va go du är!! =D

Vilka härliga sidor och fotot på dina barnbarn och eleonore är Underbart!
Och nu undrar jag förstås vad det är för bokstäver du har använt på den översta layouten,rubriken? Ser snyggt ut!

Kram/Cattis

MOLLES BLOGG sa...

Tusen tack! Skall försöka att skicka den vidare!

Underbara layouter på gosingarna!

Låter spännande med kursen.

Ha det gott!
kramisar

Anonym sa...

Lycka till med kursen. Tack så mycket för den fina utmärkelsen. :)

Vi var också på föreställningen kl. 14,30. A + Rad 3

Lilo sa...

Tack snälla, vilken fin award! =) Dina layouter är toksnygga!!! Hoppas verkligen din block har släppt så vi får se mera sånt!

Anonym sa...

Underbara layouter!!!
Tack snälla gulliga vad du är go.
Kramar om

Anonym sa...

Vad fint du har scrappat. Ha en trevlig helg!
Kram

Anonym sa...

Tack snälla!!:-D

vilka underbara layouter du gjort nu!!
Jag ska skicka vidare awarden.. bara jag blir bättre i handen. Jag min drulla ramlade i halkan och stukade högerhanden rejält. :-(

En salig blandning sa...

Förlåt att jag är så sen tänd! Tusen tack för denna, söta du! Så glad jag blev!