måndag, januari 14, 2008

Dagens namnsdagsbarn: Felix & Felicia
Dagens ordspråk: Hemligheten med goda affärer är att veta något som ingen annan vet.

+ 1 grad Sol

I går var Elli och jag med barnen på Disney on Ice. Våra älskade barnbarn Kelvin & Tindra fick detta i julklapp av oss. Vi hade en fantastisk dag.

Tindra & mormor



Kelvin





Nytt detta året var Nemo



Här hemma har barnen hittat en ny leksak, en på klädningsdocka.

Tyson



Denna underbara hund kan barnen göra vad dom vill med, han finner sig i allt han försökte inte ens att ta av sig denna mundering (prinsessklänning, halsband och hårtofsar).

Jag har hållit på att färdigställa ett litet häfte om scrapbooking till kursen som jag skall hålla på Studieförbundet Vuxenskolan i Varberg, så jag hoppas att jag har fått med det viktigaste har även fixat en ordlista för det kan ju vara lite svårt att fatta allt som brads, snaps, BOM, Chalks mm.

HA DE GÖTT!

7 kommentarer:

Evelina sa...

Ha ha, vilket underbart kort på hunden!!! och så otroligt snäll han är som bara finner sig i att bli "dressad". Hoppas det blir riktigt kul med din kurs, en ordlista kan säkert vara bra att ha.

KRAM

Evelina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Anonym sa...

Hej på dig. Så stora barnbarnen blivit :-). Hoppas att allt är bra med dig. Hälsa Elli så gott. Kramen

Anonym sa...

Spännande med kurs, lycka till!
Härlig utstyrsel!
Kram

Lisbet sa...

Tillbaka i etern med ett fett grafikkort som ska tåla mina bilder. Nu surfar jag runt och drägglar hos alla som skapat en massa läckerheter i sina bloggar. Så nu tittar jag in hos dig med en stor kopp kaffe och ska skaffa mig inspiration.

Ha en skön dag

Bammie sa...

Konstigt att vi inte sågs på Disney on ice :)Vi var också där med barnbarnen.

Anonym sa...

Kolla min blog, du har fått en utmärkelse.
Kram