söndag, september 30, 2007

Dagens namnsdagsbarn: Helge
Dagens ordspråk: En kedja är inte starkare än sin svagaste länk

+ 11 grader Regn


I DAG ÄR DET INGEN VANLIG DAG FÖR I DAG ÄR DET TINDRAS FÖDELSEDAG.

Grattis älskade gumman på din 4 årsdag!

Detta kortet gjorde jag till Tindra.



Jag har inte hunnit med att uppdatera i min blog för jag har packat en massa ordrar. Samma dag som nyhetsbrevet gick ut om att Scrapbutiken säljer ut med 50% så kom det in 50st ordrar sen har det kommit fler så det har varit fullt upp.

Nu skall vi snart fira det lilla födelsedagsbarnet.

HA DE GOTT!

6 kommentarer:

Ejris sa...

underbart sött kort=)
kram

Anonym sa...

Grattis Tindra!
Åh vilket sött kort!
Kramis

Anonym sa...

Hoppas det blev en mysig födelsedag för barnbarnet och att du hinner med bland alla ordrar.
Kram

Elisabeth sa...

ååå det var kjempe nydelig bettan..
Husker du jeg spurte deg om den trallen som du hadde kjøpt på ikea? Jeg har tittet gjennom katalogen flere ganger men kan ikke finne den.. hva heter den og hva kan den ligge under i katalogen tror du?
ha en fin kveld
klem fra elisabeth

Anonym sa...

Oj så stor den lilla blivit. Hela 4 år. Jag förstår inte vart tiden tar vägen.

Hade tänkt beställa i shopen men tiden har inte riktigt räckt till.
Kram Bammie

Lisbet sa...

Hallo!

Blev så sugen på att insupa lite färg, fägring och nya LO´s. Jag inspireras nog mest genom att titta på vad andra gör. Har tittat en stund på din sida och njutit av allt det vackra.

Ha en skön dag