torsdag, september 06, 2007

Dagens namnsdagsbarn: Lilian & Lilly
Dagens ordspråk: Det alla skall göra blir aldrig gjort.

+ 15 grader Mulet

Det ligger en grå yllefilt över oss här idag men dom lovar sol senare.

Lille Kelvin var här och scrappade med mormor hela dagen igår. Han tycker att det är så roligt. Jag frågade honom om han ville att jag skulle visa tjejerna i forumet Allt om Scrap Det får du gärna sa han och sken som en sol. Här får även ni ta del av Kelvins alsters det blev 2 layouter som vi laddade upp, jag tror att han fick gjort 5st i går.

Busan


Det är Busan deras katt som ligger här med sina kattungar.

Fotboll


Här har han även fått till egentillverkade fotbollar.

Även mormor fick scrappat, gjorde klart en layout som legat ett tag.

Hej Då.



Älskar dessa foton när man ser den lilla blöjrumpan när dom åker iväg.
Har även scrappat till skisserna i Scrapbooking-m.m. Dom visar jag ju inte här ännu.

Idag skall jag till läkaren med min förbenade höft som håller på, jag blir tokig snart om jag inte får sova. Vaknar ju flera gånger på natten för att det gör så ont och sedan tar det ju en stund innan man kan somna om för att det värker så.

I kväll är det dax för hundkurs igen.

HA DE GOTT!

4 kommentarer:

MOLLES BLOGG sa...

Superfina layoter ni gjort! Visst är det underbart när barnen oxå vill pyssla!

Kramisar

Anonym sa...

Underbara layouter alla tre:)
Kramar

Eleonore sa...

Han är så duktig min prins, ja du är oxå duktig mamma ;)

Puss

Lisbet sa...

Härligt med gul färg - gillar den LO´n. Kanonfin.