torsdag, september 13, 2007

Dagens namnsdagsbarn: Sture
Dagens ordspråk: Om du har fått en hedersplats, så se till att du pryder den.

+ 12 grader SOL

Vilket underbart väder vi haft nu några dagar, det är så skönt att promenera på morgonen när det är så soligt och fint.
Scraplusten har legat på nu ett tag, igår fick jag gjort denna.

Söt



Förstår inte varför Tindra får så rött hår, så ser absolut inte fotona ut har försökt med allt när jag skannade in men inget hjälpte.

På Allt oms craps forum så vill dom se våra scraprum så jag tog foton på min nya plats, så här ser det ut där jag sitter och scrappar.







I dag skall jag med min son och shoppa han skall köpa tv och sen skall vi köpa presenter till Elli det är ju party på lördag.

HA DE GOTT!

14 kommentarer:

MOLLES BLOGG sa...

Åh, vilken mysig vrå du fått!
Underbar dag är det oxå. Hoppas ni hittar det ni skall schoppa!

ha det!
kramisar

Anonym sa...

Vilket härligt rum du har och en massa bra förvaring på väggarna, det har jag också, allt uppåt väggarna :-)

Kram Cia

Scraphönan sa...

Vilken underbar hörna, så skulle jag vilja ha det med. Jättefint!
Kram Anna-Lena

Ejris sa...

vilken härlig hörna du ahr...måste nog ta o fixa i röran..funderar på sno sonens bokhylla..flytta ner den vi ahr i sovrummet till han..men vet inte om man orkar i den allmänna rörar just nu eller om det får vänta några dagar..eh veckor:/ kram

En salig blandning sa...

Vilken jättetjusig scraphörna du har! Där hade jag också gärna suttit;) Och vilken massa grejer!!

Hoppas ni får en häftig partyhelg!

Anonym sa...

Vilken fin scraphörna du har :)
Kram Eva

Anonym sa...

Åhhhh så fint du har fått det.
Får jag hälsa på och scrappa hos dig?
Massa kramar

PS. Layouten är underbar.

Anonym sa...

Hej kära kusin. Vad fint du har det när du sitter och fixar och donar. Många kramar Pia

Anonym sa...

Vilket härligt scraprum du har. Där förstår jag att du kan få inspiration till allt det fina du gör. Hoppas festen blev bra.
Kram Bammie

Anonym sa...

Ja oj vad rödårig hon ser ut :-) Knepigt! Vad härligt och stor plats du fått att scrappa på nu.Jättefint!

Kram

Anonym sa...

Vad fin din hörna blivit, ljust och bra!
Kram

cloud sa...

Wow vilken härlig hörna vännen. Underbart fint. Konstigt att hon blev så rödhårig i scanningen? Men söt är hon ju i vilket fall och en underbar LO!!!!

Kram på dig!
K.

Lisbet sa...

Morgonmyser med att titta runt på lite inspirationssidor, bara för att vila ögonen på något medans jag faktiskt tömmer kameran på bilder som jag tog igår. Synd att det inte är riktigt med höstfärger här. Tror knappast det blir det heller utan allt är mest gul/brunt.

Ha det gott

Anonym sa...

En sån där mappvagn, är det de där som fanns/finns på Ikea? Vet du vad den heter? *need*

Mvh Milo