tisdag, september 04, 2007

Dagens namnsdagsbarn: Gisela
Dagens ordspråk: Tala inte om vad du tänker göra - gör det!

+ 9 grader Växlande molnighet.

I går var jag nere på VV igen. Nu har jag gått ner 10,3 kg. Har tagit det lung under sommaren, men jag har inte gått upp iallafall och det är ju huvudsaken.Detta har gjort att jag minskar med 41 cm jämt fördelat över kroppen, bara över magen har jag minskat 19,5 cm, det är ju otroligt.

I lördags promenerade jag till en av mina svägerskor en liten promenad på 1 mil, det tog mig 1 timme och 50 minuter. Senare på kvällen var vi bjudna på kräftskiva hos en annan svägerska, vi hade det jätte trevlig träffade många människor som jag inte träffat förrut.

Denna layout har jag haft publicerad i Scrapbooking m.m. nr 7-8 juli/augusti 2007 så jag får nog visa den nu.Lilla Tindra skulle krypa ut i grusgången och äta stenar så fort vi gick ut.

SMAKA



Detta underbara foto fick jag av Elli i söndags.

KELVIN.



Detta foto är i storleken A4, helt ljuvligt foto på mormors prins.Får se om jag scrapppar med det eller bara ramar in det.

HA DE GOTT!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar layout!!!
Vad duktig du är med vikten, you go girl!!!
Kramar om

Anonym sa...

Wow 20 cm över magen det är ju fantastiskt!
Fin LO och härligt foto!
Kram

MOLLES BLOGG sa...

Åh, vad kul med vikten och måtten!!!
Superfin lo och underbart kort på Kelvin!Kramelikram