fredag, augusti 31, 2007

Dagens namnsdagsbarn: Arvid & Vidar
Dagens ordspråk: Gärning talar mer än ord.

+ 12 grader Regn

Nu har jag kunnat återuppta mina promenader igen, har promenerat sen i onsdags. Så skönt att komma igång igen.

När Elli sorterade sina scrapsaker så hittade hon ett underbart foto på mina små älsklingar som jag bara var tvungen att scrappa med en gång trots att det är ett julfoto.

Julen 2003



Håller även på att scrappa en layout från en av skisserna i Scrapbooking-mm.
Sen skall jag tvinga mig själv att göra klart ett par som ligger halvfärdiga fick lite idéer när jag promenerade i morse.

HA DE GOTT.

8 kommentarer:

Elisabeth sa...

Hei hei Bettan
åååååå så masse fint du har laget siden sist jeg var her inne hos deg. og det var en utrolig nydelig Lo du har laget av det bilde som du fant.. Du er kjempe dyktig på dette her.. får masse inspirasjon av å besøke deg her.
Ha en riktig god helg
Klem fra Elisabeth

Anonym sa...

Så skönt att komma igång med promenaderna igen. Det är bra både för kroppen och huvudet. Fin LO du gjort.

Tråkigt med paviljongen.Jag förstår att du är besviken. Som utvecklingen med vädret är så får vi nog planera för kraftigare lösningar som tål framtidens regn och storm.
Kram till dig.
Bammie

En salig blandning sa...

Åååhh, det fotot kommer jag ihåg! Vilken fin layout du gjort med det. Man får många ideér av att promenera:)

Ha det gott!
Kram

Ejris sa...

åh vilket foto! underbart och lon belv ju kanon..kan vara härligt att blanda årstiderna lite..+ det är ju snart jul;) kram

Anonym sa...

Vilken underbar LO!!

Anonym sa...

Vad mycket fint du gör! TACK för titten!

Lilo sa...

Men vad är det för en blåshåla du bor i?? Växthus och paviljong...
Men dina layouter är fina!!!

Anonym sa...

Underbar LO och härligt att du kommer ut!
Kram