fredag, augusti 03, 2007

Dagens namnsdagsbarn: Tage
Dagens ordspråk: Erfarenhet utan lärdom är bättre än lärdom utan erfarenhet.

+19 grader växlande molnighet.

I natt fick jag äntligen scrappat när jag var på Fagared, tycker att dessa foton på våra hundar är så härliga så jag var ju bara tvungen att scrappa dom. (klicka på bilden så blir den större)

Vinbär & Krusbär.



När jag har varit på våra skogspromenader så har jag haft kameran med mig.







Denna lilla söta blomma hittade jag mitt i skogen.



Jag skall ju jobba 3 nätter till så det blir säkert mer scrappat.

Ha de gott.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej morsan!!
åh, vad fint du har fått det i bloggen!!! Och vilka underbara foton du tar!!
SAKNAR DIG MASSOR!!!
kramar från Tina

Anonym sa...

Hej kära kusin...
Vilka hnderbara bilder på dina små vovar. Dom är ju kanon.
Många kramar Pia.

Anonym sa...

Skall ju vara underbara så klart.....
Pia

Anonym sa...

Så fin Lo och fina bilder du har tagit.
Ha det gott

Kram Eva-Lena

Anonym sa...

WOW vilka fina foton du tar!!! Kameran funkar bra förstår jag. Titta in i min blogg. Du är utmanad.

Kram

Anonym sa...

Vilka fantastiska foton du tagit, de är kanon!
Härlig sida du scrappat också!
Kram