fredag, oktober 05, 2007

Dagens namnsdagsbarn: Bror
Dagens ordspråk: När det inte kommer som man vill, får man ta det som det kommer.

+ 10 grader SOL

Då var man tillbaka igen.Här har packats ordrar, ordrar och ordrar + att jag har varit på Fagared i 2 nätter så man har inte hunnit med så mycket annat.

I går var det sista gången för Balder och mig på lydnadskursen, jag hade knåpat ihop ett kort till kursledaren Mia.



I onsdags tog Elli, barnen och jag picknick korgen och gick ner till Skytteviken i Åsa för att fika. En underbar stund med fika, lek och fotografering.

Fika.



Tokig fotograf



Lek.






Det fanns massor av fint att fotografera i naturen här är bara några av fotona jag tog.



Under natten som jag jobbat så gjorde jag denna layout på våran älskade Tindra.

Raringen.



Hade först tänkt skicka in den till Scrapbooking-m.m, jag har skickat dit en del alsters och inte hört något så man tappar liksom lusten att skicka mer.
Detta diskuteras just nu på forumet Allt om Scrap.

HA DET GOTT!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga foton du tagit, det ser ut att ha varit en jättemysig picknick. Layouten på Tindra är också jättefin!!!

Ha en bra helg vännen!
KRAM

Anonym sa...

Layouten är helt underbar. Har ju sett den live och som sagt den är lovely!!!
Tack för att jag fick komma och hälsa på idag.
Kramar om

Anonym sa...

Ser ut som ni hade en mysig picknick. Massa fina kort.
Underbar Lo.
Ha en bra hegl.
Kramm Eva-Lena

Lilo sa...

Superfina foton Bettan! Och söt LO! =) Jag tänker kopiera alla inläggen på Allt om Scrap och skicka till redaktören på tidningen, det är toppen att få fram vad läsarna tycker!!! Eller hur? Ha en härlig helg!!!

Ejris sa...

så fina foton!!! och layouten...WOW så fina

kram

Elisabeth sa...

ååå så flotte bilder og FOR en herlig LO.
ha en fin søndag

klem fra elisabeth

Anonym sa...

Så fina foton du tagit. Med så fina foton är det ju jätteroligt att scrapa.
Kram Bammie

Anonym sa...

Vilka härliga foton!!! Massor av fint att scrappa!!! =) Och LO´n är ju helt Underbar men så har du en väldigt söt modell oxå! =)

Kram!

Susanne H / snuffehar sa...

Vilken fin LO. Så härliga färger och så fint med spetsen.