tisdag, oktober 30, 2007

Dagens namnsdagsbarn: Elsa & Isabella
Dagens ordspråk: Den som lyssnar i smyg får höra sanningen om sig själv.

+ 6 grader SOL

Efter 4 vaknätter så kommer migränen som ett brev på posten nu är det andra dagen som jag vaknar med migrän.

I dag skall Balder få sin 1 års vaccination. Fy attans vad tiden går.

Under mina vaknätter så har jag fått scrappat 5 st layouter det har gått riktigt bra.

Alá 50 tal.

Min älskade mamma i en snygg baddräkt.



Aini, Auli och Elisabeth.

Min mormor, min mamma och lilla jag i Laihia Finland.



Mormor Kerstin & Brynolf.


Min pappa med sin mormor.



Ernst Handin.

Min farfar.



Cykla själv.

Lilla Tindra är så stolt över att hon kan cykla utan stödhjul.



Nu skall vi i väg och få spruta.

HA DE GOTT! KRAM

10 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken underbar gammaldax känsla på layouterna! ..och va kul att ha så fina gamla foton!

Jozebelle sa...

Jag håller verkligen med om att LO gav en gammaldags känsla supersnygga, en stor favorit är dock den översta med din mamma i baddräkt, *scrapvarning*

Anonym sa...

Underbara layouter!!!
Kramar om

Ejris sa...

fantastiskt vackra layouter!!!
kram

Anonym sa...

Dom är underbara!!!

Lisbet sa...

Jizzez amalia - de där gillar jag jättemycket. Färger, form och hela baletten - SNYGGT

MOLLES BLOGG sa...

Superfina layouter!Roligt att bevara gamla släktbilder på detta fina vis!

Ha en bra dag!
kramisar

Susanne H / snuffehar sa...

Oj, så mycket fint du gjort sedan jag tittade in här senast. Gillare verkligen de som du gjort med gamla foton.

Anonym sa...

Så vackra LOsar du gjort med de gamla fotona. Kanonsnygga!
Det var kul att möta dig på torget. Nu är det hög tid att få till en träff tycker jag. Bloggandet är helt okej men att träffas på riktigt är ännu bättre.
Kram Bammie

Susanne H / snuffehar sa...

Du har fått en blomma i min blogg. :o)