torsdag, oktober 11, 2007

Dagens namnsdagsbarn: Erling & Jarl
Dagens ordspråk: Man skall inte elda för kråkorna.

+ 5 grader Soldis.

Huga liga nu börjar det att bli kallt på morgnarna 5 grader är ju inte mycket. Vi har haft en hel del dagar med sol och det är ju inte fy skam.

Jag tog med mig kameran en morgon när hundarna fick morgon pinka i trädgården och då tog jag dessa foton.

En dimmig kohage.



Balder har hittat nya delikatesser i trädgården som han äter.

Slånbär.







Överblommad Maskros



Nu väntar jag inte längre utan jag lägger ut mina layouter här som jag skickat till Scrapbooking m.m.

Ett barnbarn.



Brokö.



Mums.



Snorkel & Cyklop.



Fick precis ett trevligt samtal om att min dotter är på väg hit till mig. Annars är det tänkt att kappan skall bli klar idag och sedan har jag lovat maken att göra Kåldolmar dum som jag är. I morgon skall jag visa er en annan rolig sak som jag tilllagat här.

HA DE GOTT!

12 kommentarer:

Anonym sa...

Underbara layouter! Fastande mest för "Ett barnbarn", scrapliftsvarning på den.
Kramar om

Lisbet sa...

Vilka underbara kort och LO´s. det är ett sant nöje att få inspireras av dina alster.

Ha en skön kväll.

Ejris sa...

ursköna foton..härliga layouter....åh när är middan klar;)
kåldolmar MUMS!!! ät en för mig med=)

kram

MOLLES BLOGG sa...

Vilka underbara layouter!!
Underbara foton oxå!
Kram

Anonym sa...

Helt underbara layouter! och vilka härliga foton.. Tack för inspirationen:D

Anonym sa...

Hej!
Vilken inspiration!! Vilka LO:n och härliga foton.
Sunshine

Elisabeth sa...

Heiiiiiii Bettan;)
åååå så masse fine bilder du har tatt. Det øverste ble jeg helt betatt av.. og så den skjønne hunden din..*sukk*
Og de flott LOène du har laget. Ble veldig glad i den som sitter og spiser kake *knis* kan tro han koste seg..
ha en fin helg
klem fra elisabeth

Anonym sa...

Vilka underbara Lo:s.
Ha en trevlig helg.
Kram

Anonym sa...

Fantastiskt foto utöver ängarna. Love it! Och du har verkligen gjort en MASSA fina layouter.Kelvin är helt underbar på det stora fotot!

Kram

En salig blandning sa...

Härliga layouter! Gillade speciellt "Barnbarn".

Tack för påhälsningen hos mig! Nej, jag är tyvärr ingen stickare, fast igår kväll började jag faktiskt på ett par pulsvärmare, men enklaste enkla. Jag hoppas verkligen lära mig sticka, för det skulle vara sååå kul!

Ha en underbar helg!
Kram

Anonym sa...

Älskar din kohage och så har du gjort fina layouter så klart!

Jozebelle sa...

Det var mycket fint där, favvisen är fotot över kohagen...