torsdag, oktober 18, 2007

Dagens namnsdagsbarn: Lukas
Dagens ordspråk: När nöden kommer in genom dörren, hoppar kärleken ut genom fönstret.

+ 4 grader Växlande molnighet.

Nu var det ett tag sedan jag rapporterade om min vikt. Jag har förlorat 13,7 kg fett och har 12kg kvar, sen är jag nog nöjd tror jag. Fortsätter jag som jag gör nu och går ner minst 0,5 kg i veckan så har jag nått mitt mål i Februari till min födelsedag.

Nu har provbilderna kommit på mina hundar som vi tog hos fotografen, här kommer dom.

Tyson.





Balder.





Båda.



Men dom var snuskigt dyra dom vill ha 45:- för en bild stl.10x15 cm och 575:- för 30x45 cm och jag skulle vilja ha 3st 30x45. Jag tror nog att jag och Elli får försöka att göra detta i stället, är man två så skall det här väl fungera.

I dag har jag planer på att städa eller rättare sagt i dag skall jag städa. Fy detta är inget roligt. Får väll sätta på en bra skiva så att det går som en dans.

HA DE GOTT!

9 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så fina foton! Men oj så dyrt!!
Du och Elli fixar nog att ta foton på dem helt galant.
Kramar om

Ejris sa...

wow så fina bilder!!!! måste nog släpa hunden till studion så nära men så långt borta på nått sätt;)

åh GRATTIS!!! du är super duktig tappade lite lust i alla röra men nu ska jag tillbaka till min mat igen,

kram

Elisabeth sa...

hei hei bettan
ååå så flotte bilder av hundene..
og du jeg og min mann lurte på om du ville sende meg en mail? vi har noen spørsmål til deg ang ditt forrige innlegg.. bettisfa@start.no
ha en fortsatt fin kveld
klem fra elisabeth

Elisabeth sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
MOLLES BLOGG sa...

Underbara kort på vovvisarna. Balder är ju helt bedårande söt!
Hoppas ni får en trevlig helg!
kramisar

Lilo sa...

Verkligen fina foton Bettan!!! Men priset, dyyyyyyrt! Fast ett av fotona hade jag nog velat ha om jag var du...

Anonym sa...

Kanon fina bilder, men oj vad dyra.

Ha det gott
Kram

Anonym sa...

Gisses! Kan man göra eget snus? Det hade jag inte en aning om. Smakar det som köpt eller?

Fina foton på vovvarna men ack så dyrt. Ni som är så duktiga fotografer kan väl fixa själva. Det tror jag.

Snygga LOsar som vanligt.
kram till dig
Bammie

Jozebelle sa...

Oj vilka dyra bilder, jag tror nog att du och Elli kan fixa det galant också...