torsdag, november 01, 2007

Dagens ordspråk: Det man inte lägger sig i behöver man inte dra sig ur.

+ 10 grader Disig och blåsigt.
I dag är det ingen vanlig dag för i dag är det BALDERS FÖDELSEDAG.
GRATTIS på din 1 årsdag min älskade lilla vovve.

Vi tog en skogspromenad i går och då tog jag detta fina fotot på honom.

Balder



Det blev en del andra foton också.


Tyson.




Ett härligt träd som jag inte sett förrut för alla löv på träden.



Härlig natur.



Äntligen har jag fått tummen ur och gjort färdigt min kappa.



Senare på kvällen kom dessa två och skrämde mormor och morfar.

Kelvin & Tindra



You make me smile award



Denna fina blomma här jag fått av både Elisabeth och Susanne. Tanken är att den ska skickas vidare till andra bloggare som man inspireras av. Därför skickar jag denna vidare till:

Cissi.
Cattis
Therese
Ejris
Evelina
Tina
Malin
Lilo


Nu är det dax att vara på Fagared 3 nätter igen och då har jag tänkt mig att jag skall sticka en halsduk till mig, det blir säkert scrappat också.

HA DE GOTT!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis Balder på 1 års dagen!
Tänk jag kommer ihåg när du var liten bebis. Så söt. Men det är du nu med:)

Tack snälla Bettan för blomman. Vad glad jag blir.

Kramar om

MOLLES BLOGG sa...

Tack för blomman Bettan!Jag blev jätteglad!
Underbara skräckinjagande barn och en supersöt vovve.Grattis Balder!
Vad fin kappan blev!!!!
Ha en bra dag!
Kramisar

Anonym sa...

Men åh, Tack för blomman, Bettan!!
Vilka ruskiga ungar du fick på besök :D

Lilo sa...

Tack för blomman! Vilka ruskiga typer som hälsade på hemma hos er! Blev du väldigt rädd?? Ha en härlig helg! Gratta Balder i efterskott! Laban blev 9 år! =)

Elisabeth sa...

hei hei bettan
ja den awarden fortjente du.. jeg smiler hver gang jeg får alle disse mailene fra deg deg;) tuuuusen takk, bare synd jeg ikke har noen morsomme tilbake til deg..
men du, woooow så fine de LOène nedforbi her var.. du er jo bare så flink på det du.. og det bilde av hunden din er jo bare sååå fint.. du er kjempe flink å ta bilder. Jeg har ikke tatt så mye bilder i det siste.. det har blitt når barna skal på noe og da blir det bare sånne oppstilte bilder og det er ikke alltid så gøy..
Ønsker deg en super helg
klem fra elisabeth

Anonym sa...

Himmel "morsan", vilken snygg kappa du har sytt dig!! VILL HAAAA!!!! Och du, vad mkt du har gått ner i vikt!!! Kommer jag att känna igen dig?! Kan du inte ta ett foto på dig så vi får se!
Saknar dig massor!
puss o kram Tina