torsdag, mars 30, 2006

2006-03-30

Torsdag

Dagens namnsdagsbarn: Holger Holmfrid

Dagens ordspråk: En kändis är en person som först arbetar hårt på att bli känd och sedan använder solglasögon för att inte bli igenkänd.

+ 4 grader och växlande molnlighet.

Amanda och Julia kom upp vid 9:30 dom gillar att sova när dom är här det blir lätt 12 timmars sömn för dom.
Planer för dagen är att baka kanelbullar igen förstår inte att 100st bullar kan försvinna så fort.Packa ordrar, vid 15:30 skall Ellis små liv hämtas på dagis för hon jobbar sent idag sen i kväll skall jag försöka att få scrappat lite, det är ju flera dagar sedan nu börjar känna abstinens.Så igår i mina rabatter att påskliljorna har kommit upp 5cm.Det är massor av knoppar på min Magnolia.Så våren är nog på väg

6 kommentarer:

Eleonore sa...

Härligt med nybakta bullar :)

Kram Elli

Anonym sa...

Låter som ett fullspävkat schema. Hoppas du får en bra dag.

Kram Eva-LEna

Therese sa...

Mums med nybakade bullar, kan du inte skicka några till mig ;);)

*Kramar om*

Evelina sa...

Kära nån, du verkar ha mer än lovligt mycket att göra ;-) och det ÄR faktiskt något mysko med kanelbullar...undrar om dom inte äter upp sig själva på något vis??! Iallafall försvinner dom fortare än man hinner blinka. Varje gång! Kram.

Anonym sa...

WOW vad du är flitigt, jag blir trött bara vid första bokstaven. Ta hand om dig gumman!
Kram

Eleonore sa...

Tack för hjälpen med mina älsklingar mamma, men det var dåligt att dom inte hade en påse bullar i väskan när dom kom hem ;)

Puss din dotter!