onsdag, mars 15, 2006

2006-03-15

Onsdag

Dagens namnsdagsbarn: Kristoffer och Christel.

Dagens ordspråk: Man har alltid tid till det man vill göra.

I dag var det bara -2 grader, tänk om det är våren som är på väg.
Inte fick jag scrappat i går inte. På väg upp till min scraphörna tog jag svängen om tv:en för att kolla vad som fanns där. Där fastnade jag!! för det var ju Äntligen hemma på burken. Men nu skall jag gå och skriva ut foton som jag skall ha till en utmaning som finns i forumet på Scrapbutiken.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Lycka till med scrappandet!
Kramiz Zara

Eleonore sa...

Scrappa lugnt mamma lilla :)
Jag har faktiskt scrappat en lo idag som finns i Scrapbutikens galleri och min blogg :)

Puss Elli

Anonym sa...

Ja ibland kan man faktiskt fastna framför TVn. Det har hänt mig flera gånger faktiskt. Men nu under senaste dagarna har jag ändå fått scrappat en hel del. Kommer att finnas i forumet och på min blogg.
Kul att du är igång med bloggen. Vill du att jag lägger till din adress på min blogg?
Kram
Bammie