fredag, mars 24, 2006

2006-03-24

Fredag

Dagens namnsdagsbarn: Gabriel och Rafael
Dagens ordspråk: Den friske har många önskningar- den sjuke bara en!

+-0 grader Mulet och blåsigt.

Nu får väll ändå våren komma,längtar efter att kunna sitta på altanen och njuta.
Skall väll börja dagen som vanligt med att packa ordrar, Elli har fått in nya papper i Scrapbutiken helt underbara papper. Jag började själv att scrapa med dessa papper igår blev nästan klar. Kommer väll att ladda upp den i kväll.Toni har ute en annons på sin bil fått flera svar det kommer folk ikväll som vill titta. Vi har tittat på en MB-Combi istället. Saknar faktisk en combi när man nu har barnbarn så är det faktisk en del som skall med ibland.Perfekt nu när vi skall till Danmark.På eftermiddagen skall jag köra Elli till Göteborg hon skall hämta en kompis till Tiara. En underbart söt perser hane, här är han.



Så här blev layouten som jag gjort i dom nya papprena från Scrapbutiken den är gjord i "Kate" kollektionen underbart milda och mjuka färger. Lilla Tindra med sin första tofs.

5 kommentarer:

Therese sa...

Hej
Det ska bli så kul att få se layouten, jag tycker papperna verkar helt UNDERBARA!!! :)
*Kramisar*

Evelina sa...

Håller med Therese. Verkar vara väldigt snygga papper. (Måste ha, måste ha...) Nu ska jag fortsätta städa, hamnade på något mystiskt vis här istället???!!!
Kram

Eleonore sa...

Tack för att du hjälpte oss att köra in till GBG för att hämta Lilleman :)

Jag älskar dig mamma!!!

Anonym sa...

Oj vilken sötnos. Ja du, kombibil är inte dumt när man har barnbarn. Vi bytte till kombi av den anledningen. Allt för trollen. :)
Jag är också nyfiken på de nya papprena.
Kram
Bammie

Therese sa...

Layouten är såååå fin!!
*Kramar*