lördag, mars 18, 2006

2006-03-18

Lördag.

Dagens namnsdagsbarn: Edvard och Edmund
Dagens ordspråk: Kunskap är makt.

Idag var det -3 grader och växlande molnighet.

Idag har jag hand om butiken som är öppen. Så det blir väll att jag sitter där och scrappar. Började igår på en layout med Kelvin den blir nog klar idag. Igår blev jag bjuden på Mc Donalds av mina barnbarn, Kelvin är noga med att mormor skall vara med när dom gör något sådant. Han är väldigt mån om sin mormor.En gång förra sommaren när det åskade och han var rädd så sa Elli att han behövde inte vara rädd för mamma tar han om dig.Då hade han lite ängsligt frågat Elli att vem tar hand om mormor om hon blir rädd? Han är den underbaraste lilla killen mormor har.Elli och barnen är på väg hit så att jag kan rå om mina små. Barnbarn är livets efterrätt, det är så underbart med dom här små liven.

Inga kommentarer: