torsdag, mars 23, 2006

2006-03-23

Torsdag

Dagens namnsdagsbarn: Gerda Gerd
Dagens ordspråk: Ansvaret är inte mindre för att man ingenting sagt.

Växklande molnighet och - 1grad.

Undrar om vi skall få vår snart? det blåser iskall ute.
Jag skall börja dagen med att packa ordrar sen får vi se vad vi hittar på, det kanske blir en sväng till Kungsbacka.Lite scrappande blir det också. Igår beställde jag tågbiljetter till Örebro på Tisdag skall åka upp och hämta Amanda och Julia som kommer från Borlänge, vi möts där i Örebro.

VAR ÄR VÅREN??????? nu snöar det här i Fjärås. Fy Katten.

4 kommentarer:

Evelina sa...

Eran danmarkssemester låter helt underbar. Allt med sol och sommar låter underbart nu...
Kan tyvärr inte komma till maran, har försökt fixa och trixa och få till det men denna helgen är verkligen fulltryckt med engagemang och evenemang. Men nu är jag så trött på att det aldrig blir av så jag anmäler mig på stående fot till aprilmaran, och då SKA jag komma, om jag så får gå över...Tomrakan i ösregn. Önskar er verkligen en härlig lördag (och torsdag och fredag förstås). Åh, vad det kommer att kännas segt på lördag att inte kunna vara där... Kram Evelina

Bettan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Bettan du får gärna länka till minblogg :)

Må gott

Kram Eva-Lena

Anonym sa...

Jasså nu är det dags för tågresa igen. Ja du är underbar som orkar med allt arbete.

Är vi många på lördag?

Kram Bammie