tisdag, september 26, 2006

2006-09-26

Tisdag

Dagens namnsdagsbarn: Enar Einar
Dagens ordspråk: Den som har för många järn i elden bränner några.

+ 19 grader SOL

Nu har jag äntligen fått tummen ur igen och skriver här. Måste skylla lite på min son också som lägger beslag på datorn så fort han är ledig för att spela ett spel "World of Warcraft" han kan sitta hur länge som helst.
Sen har jag faktiskt sytt färdigt en av Tindras utklädningsklänningar + att jag haft butiken öppen Lördag och Söndag så jag har inte varit helt handlingsförlamad.

Just nu sitter jag och väntar på min älskade dotter vi skall göra Kållered osäkert. Dert skall bli trevligt nu var det längesedan vi var ute och shoppade ihop.

Håller på med lite förberedelser inför maran på lördag som vi skall ha här i Scrapbutiken. Såååååå kul det skall bli, det är ett underbart gäng med tjejer som kommer så det blir garanterat mycket skratt.

I natt är det dax för Fagared igen och då skall jag börja på nästa klänning till Tindra + att jag tänkte försöka att hinna med att scrappa lite till utmaningen som Lilo har i forumet

Kasper har blivit mycket bättre i sina bakben som tur är fick jag två kurer med tabletter så att han kan få en gång till om det skulle behövs.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att Kasper mår bättre.
Känner igen det där med dataspel. Martin spelar ofta och gärna. Som tur är har vi varsin dator annars hade jag inte överlevt.
Nu är det snart lördag!!! Jag LÄNGTAR.
Kramar om
PS Hälsa så gott till E.

Anonym sa...

Ja, det skall ju bli såå roligt på lördag! Som jag ser fram emot det!
Även om jag inte kan stanna hela kvällen... *suck*
Hade ju dubbelbokat mig... :-(

Men det blir ju en bra stund iaf! *s*
Kram o hej!

Anonym sa...

Ja, det skall ju bli såå roligt på lördag! Som jag ser fram emot det!
Även om jag inte kan stanna hela kvällen... *suck*
Hade ju dubbelbokat mig... :-(

Men det blir ju en bra stund iaf! *s*
Kram o hej!

Anonym sa...

Jag är så ledsen över att inte kunna vara med på lördag. Ni kommer såklart få det kanonkul!
Kram

Anonym sa...

Good to have you back ;-)
Vi ses på lördag, längtar så! Meckar och mixtrar med foton för att hitta nåt bra till alla utmaningar :-)

/Kram Evelina