måndag, september 04, 2006

2006-09-04

Måndag

Dagens namnsdagsbarn: Gisela
Dagens ordspråk: Tala inte om vad du tänker göra - gör det!

+ 17 grader regnskurar blåst

Ush och fy!! både Toni och jag börjar att bli förkylda. Toni låter som en kraxande kråka och jag har jätteont i halsen. Så nu är det vitlök i massor som gäller vi måste ju kurera oss tills på lördag det går ju inte att åka ner till värmen och vara sjuk. Håll alla tummar och tår att vi hinner bli bra.
Jag har lagt in en massa nya band i Scrapbutiken.Har även fixat datum för kurser nu i höst och vinter kolla in i forumet om du tycker att detta låter intresant.
Har börjat att gå igenom det vi skall ha med oss ner till Turkiet, har en förmåga att få med mig alldeles för mycket kläder.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att fyrkylningen ger med sig snabbt. Vad mysigt att börja fixa inför resan!
Kram

Anonym sa...

Hej Bettan. Hoppas ni blir av med fökylingen och att ni får det jätte härligt på eran resa. Många kramar pia

Anonym sa...

hallååå bettan! Håller tummarna att förkylningen försvinner FORT!!! Det är helt ok att du kommer hem till mig efter er resa!! Vi är förkylda hela gänget här och jag har dessutom tappat rösten!! Snacka om att det är jobbigt att inte kunna prata! Öppnar munnen stup iett och det kommer inte fram nåt alls...asjobbigt!
Kram på dig vännen!

Anonym sa...

ÅÅÅÅÅ så hääärligt att komma iväg från det här eviga blåsandet och regnandet. Hoppas ni kryar på er bus-snabbt!!
Kram på dig!

Anonym sa...

Heja heja för att förkylningen åker snabbt ut genom fönstret. Ni måste vara okej när ni åker.

Vad det gäller packningen förstår jag precis vad du menar det är samma här. Man använder bara hälften av vad som är med. Sedan finns det ju så mycket billigt att handla där ocksål

Jag måste bara säga att jag är inte alls avis på er. :) Just nu längtar jag dit så himla mycket.

Anonym sa...

Hälsninar Bammie skulle ju också vara med.

Anonym sa...

Hej vännen
Givetvis håller jag alla tummar och tår för att ni ska bli bättre innan ni reser.
Massor av kramar