fredag, september 08, 2006

2006-09-08

Fredag

Dagens namnsdagsbarn: Alma Hulda
Dagens ordspråk: Av hampgarn gör man inga silkesstrumpor.

+ 14 grader Sol.

ÅHHH så härligt det var att vakna till strålande sol idag. Det har ju varit ett riktigt busväder nu några dagar.
Detta har ju passat mig eftersom att jag varit väldigt förkyld men peppar, peppar så är jag mycket bättre idag.
Jag har bara knött i mig vitlök nu i flera dagar det är det som gjort susen.

Snart är det färdig packat också måste bara ner till Kungsbacka och köpa lite småpill som skall med som tandborstar och tandkräm.

Måste även åka till Mekonomen och köpa en topplockspackning till bilen. Är det inte typiskt att det alltid skall komma sådana här extra utgifter när man skall åka på semester?

På vägen ner skall jag åka till min vän Theres (Tirre) med lite varor som hon behövde brukar vara varubud till henne. Hoppas nu inte att hon misstolkar detta.
Det gör jag gärna för henne hon är så go den tjejen och visst är det så att man skall hjälpa varandra om man kan.

I morgon bär det av till Turkiet det skall bli så skönt och kul att få träffa våra (kompisar) vi lärt känna där nere.

6 kommentarer:

Eleonore sa...

Men du tänker inte på att du lämnar mig ensam här hemma på min födelsedag och allt ;P

Puss mamma.

Anonym sa...

Härligt att ni kommer iväg imorgon, jag är jätteavis!
Det är väl bara bra att kunna leverera lite när du ändå är i krokarna!
Kram

Anonym sa...

Tack snälla gulliga du!!!
Stor KRAM

Anonym sa...

Hoppas ni får en helt fantastiskt underbar semester!! Lycklig resa!!

Stor kram

Anonym sa...

Ha en jättehärlig och skön semester!! Jag säger bara...NJUUUUUUUT!!! Vi hörs när ni kommer hem igen!
STOR KRAM FRÅN MIG!!!

Anonym sa...

Önskar er en UNDERBAR semester!!!
Kramar om