torsdag, september 21, 2006

2006-09-21

Torsdag

Dagens namnsdagsbarn: Matteus
Dagens ordspråk: Hämden är den enda skuld som inte bör betalas.

+ 19 grader Sol

Idag fyller min systerson 16 år. GRATTIS ANDREAS!

Det har varit en intensiv början av denna vecka någon hade ju roat sig med att hacka forumet så att allt raderades. Hur nu detta kan vara så kul. Det har ju varit lite arbete mad att lägga in på nytt igen. Tur att jag har sådan fantastisk hjälp av Therese och Martin annars hade det aldrig gått.Sen har det varit en del ordrar att packa + lite annat pappersarbete.
I tisdags morse fick jag åka iväg med våran vovve "Kasper" till veterinären igen han har fått ont i sina bakben han ligger och gnäller för att han har så ont. För 2 år sedan så opererades han för diskbrock i nacken och har inte blivit helt återställd i sina bakben efter detta han liksom vinglar fram. Dom sa till oss att det kan komma tillbaka igen. Vi får hoppas att det hjälper med dessa tabletter nu.I dag hade jag tänkt mig att fixa bland alla papprena i butiken så att allt som är på rea ligger på en plats också detta tar sin lilla tid så nu vet ni vad jag gör idag. Butiken måste ju vara proper till helgen då den är öppen igen.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen
Jag ställer upp, det vet du:)
Stackars lille Kasper. Hoppas att han mår bättre snart.
Kramar om

Anonym sa...

Stackars vovven! Hoppas det onda ger med sig.

Ha en bra dag
/kram Evelina

Anonym sa...

Hoppas att voffsingen blir bättre! Åh, vad jag ser fram emot att komma till dig, morsan! Längtar!
Kram Tina

Anonym sa...

Trist med forumet, vissa måste verkligen ha för mycket tid...
Hoppas vovven mår bättre!
Kram

Anonym sa...

Hoppas vovven mår bättre nu. Det var trist med forumet och jag hoppas att det inte igen. Man var ju helt vilse när det inte fungerade.
Kram Bammie

Anonym sa...

Ja, det såg allt lite konstigt ut ett tag, där på forumet! :-s
Hoppas att det blir ordning med jycke-pycken...!