lördag, maj 19, 2007

2007-05-19

Lördag

Dagens namnsdagsbarn:Maj & Majken
Dagens ordspråk: Uppskjut inte till i morgon vad du kan göra idag.

+ 13 grader växlande molnighet.

I går var jag och hjälpte Eléonore & Jimmy vid huset.
Jag målade lekstugan invändigt, plockade skräp på tomten mm. På eftermiddagen gick Elli, Balder och jag och hämtade barnen på dagis dom ville cykla hem. På kvällen åkte vi till Ellis lägenhet och åt middag. I dag blir det målning av lekstugan 2:a gången invändigt. Utvändigt får vi vänta med, den måste torka det har ju regnat en del.

Ha de gott.

5 kommentarer:

MOLLES BLOGG sa...

Låter som en mysig fredag!!
Barnen kommer säkert ha mycket glädje av lekstugan. Minns den min pappa byggde till mig med stor värme och nostalgi*ler*

Hoppas ni får en fortsatt bra helg!

kramisar

Anonym sa...

Hei hei Bettan
Ja vi var utrolig heldige med været på 17. mai, og det var godt. I alle fall for barna som skulle gå i tog..
Jeg har klart å få til sliden men ville hatt den lenger.. jobber med det da.. Snakkes hilsen Elisabeth

Anonym sa...

MEn... skrev inte jag här?... eller har blogg monstret knaprat i sig min kommentar kanske? Hm... Här är jag iallafall igen!!

Ha en bra dag!
KRAM

Anonym sa...

Lekstuga var min stora dröm när jag var liten. Tyvärr fick jag ingen men kanske jag kan få sitta en liten stund i Kevin och Tindras?
Ha det bra
kram Bammie

Anonym sa...

Tänk vilken fin lekstuga det kommer att bli!
Kram