söndag, februari 28, 2010

Dagens namnsdagsbarn: Maria
Dagens ordspråk: På sig själv känner man andra.

+ 3 grader Mulet.

Idag fyller min kära "faster" Kristina år. GRATTIS!

Vi har varit och grattat vår goda vän Pia idag som fyllde år den 15/2 men som då passade på att vara på Maldiverna.

Toni satte ut en annons på Blocket idag på sin bil, efter 3 timmar var den såld.

Akilles är mycket bättre i sin tass och slipper bandaget nu.

I går var min älskade son och hans underbara flickvän Catharina här och grattade mig. Av dom fick jag denna härliga pryl.



Jag blev jätte lycklig! Nu står den på en plats i vardagsrummet där jag kan se den hela tiden, har laddat den med foton på mina nära och kära.

Just nu bakar jag Kanelbullar, min älskade Gubbe ville ha så då bakar jag.



HA DE GÖTT!

1 kommentar:

Catharina sa...

Va kul at du blev så glad för presenten :) På söndag kommer det nya gåvor hoppas dom blir lika varmt välkomnade i hemmet ;)

Kramar lilla svärdottern