fredag, april 11, 2008

Dagens namnsdagsbarn: Ulf & Ylva
Dagens ordspråk: Från framgång till motgång är det ett litet steg, från motgång till framgång är det lång väg att gå.


+ 4 grader sol

Här går allt i sin gilla gång.Idag skall vi med vårt älskade barnbarn Kelvin till tandläkaren och sedan skall dom komma hit våra älsklingar.
Jag har hunnit att scrappa en layout sedan sist. Det är Eléonore som har fotograferat och redigerat fotot i photoshop och sedan har jag scrapliftat en av hennes layouter.

Trädgårdstomten



Annars har jag huvudet fullt med ett projekt som min svägerska och jag eventuellt skall dra igång den 1/7 återkommer med detta när allt är klart.

HA DE GÖTT DÄR UTE I DET GOA VÅRVÄDRET.

9 kommentarer:

Anonym sa...

Ska bli spännande att se vad det blir för projekt.
Superfin layout!
Kramar om

Evelina sa...

Spännande med nya projekt!
Ha en bra helg i vårsolen!

KRAM

MOLLES BLOGG sa...

Fin lo. Det låter ju spännande med nytt projekt!
Ha en trevlig helg!
kramisar

Anonym sa...

Fin Lo. Ha en trevlig helg vännen.
Kram

Anonym sa...

Alltid spännande med nya projekt.

Ejris sa...

vilken skön layout o fotot=)
kram

Anonym sa...

Vilken söt trädgårdstomte! Kul med det redigerade fotot.. snygg krusidull där i hörnet, har du skurit ut den själv?
Spännande med nya projekt.. nu blir man ju lite nyfiken. ;D

Anonym sa...

Kul med nytt projekt!
Underbar albumsida!
Kram

Anonym sa...

Vad häftigt med nya projekt. Jättefin LO. Trevlig helg.
kram